سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/08 12:44
پرسپولیس
کد خبر: 128437

بدهی جدید پرسپولیس همه را انگشت به دهان می کند! | این مبلغ نجومی چقدر است؟

پرسپولیس یک بدهی بسیار بسیار سنگین دارد.

به گزارش رصدورزشی - پرسپولیس یکی از بدهکارترین باشگاه های ایرانی است. پرسپولیس هر سال بدهی های زیادی بالا می آورد. پرسپولیس یک روز خوش ندارد. اخیرا بدهی جدید پرسپولیس اعلام شده است. این بدهی نشان می دهد پرسپولیس با چه دردسری روبرو است.

 درویش مدیرعامل پرسپولیس که به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر حرف می‌زد ابتدا درباره دلیل بسته بودن پنجره این باشگاه علیرغم پرداخت بدهی بوژیدار رادوشویچ توضیح داد.

مدیر عامل پرسپولیس گفت: «الان پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است. دلیل آن هم مالیات آقای رادوشوویچ است. هوادار ما باید پرسشگر باشد و از خودش سوال کند چرا آقای مدیرعامل (خود درویش) 65 میلیارد تومان به رادوشوویچ داد؟ ما بدهی او را پرداخت کرده‌ایم اما فیفا حکم داده باید بدهی مالیاتی ایشان را پرداخت کنید تا پنجره باز شود! حالا اگر من 65 میلیارد به رادو نداده بودم می‌توانستیم دریافتی بازیکنان را به 50 درصد برسانیم.»

درویش در ادامه صحبت‌هایش از یک بدهی جدید 152 میلیاردی برای پرسپولیس رونمایی کرد و گفت: «یک مدیری سال 98 آمده با یک نفر قرارداد بسته و 7 میلیارد تومان گرفته. اما چون قرارداد غیرقانونی بوده باید پول آن طرف را پس می‌داد. حالا دو روز پیش حکمی آمده که من باید 152 میلیارد تومان باید بابت بدهی آن آقای مدیر پرداخت کنم! خب من از کجا باید همچین پولی بیاورم؟»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mjxky