سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/07 18:59
اوسمار
کد خبر: 128348

اوسمار سیبل شد | حمله تند و تیز به سرمربی جدید پرسپولیس برای چیست؟

اوسمار برزیلی امروز به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش رصدورزشی -اوسمار امروز سرمربی پرسپولیس شد. اوسمار دستیار یحیی گل محمدی بود. اوسمار پیش از این فقط تیم را تمرین را می داد. اوسمار اما اکنون نقش بیشتری دارد. دستیار اوسمار جلال حسینی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، سرانجام باشگاه پرسپولیس از سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه رونمایی کرد و اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی به عنوان نفر اول کادر فنی پرسپولیس معرفی شد.

پرسپولیس در حالی به این گزینه رسید که از هفته گذشته به شدت درگیر پروژه بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ بود. اما سرمربی سابق تیم ملی عمان که حالا آزاد است و هیچ تیمی ندارد در 3 نوبت به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی داد. 

در نهایت هم پس از مذاکره با چند گزینه نه چندان جدی، ویرا سرمربی پرسپولیس شد. اما این انتخاب ظاهرا با استقبال خوبی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه نشده است. به نظر می‌رسد اتفاقاتی که در مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ افتاد هم در نوع استقبال هواداران از اوسمار بی تاثیر نبوده است.

هواداران پرسپولیس احساس می‌کنند او گزینه اصلی باشگاه نبوده است و مدیران پرسپولیس پس از آن که نتوانستند با گزینه‌های اصلی به توافق برسند از روی «ناچاری» و «ناگزیری» اوسمار را به عنوان سرمربی معرفی کرده‌اند!

نگاهی به آخرین پست اوسمار و کامنت‌های هواداران پرسپولیس در صفحه او نشان می‌دهد که آنها اقبل چندانی به اوسمار ندارند. در پست آخرِ سرمربیِ جدید پرسپولیس هشتگ «نه_به_اوسمار» بارها بازنشر شده است. 

هواداران پرسپولیس به زبان‌‌های فارسی و انگلیسی خطاب به اوسمار نوشته‌اند که «تو انتخاب ما هواداران نیستی.» برخی دیگر هم از او خواسته‌اند سرمربیگری پرسپولیس را نپذیرد.

یک کامنت دیگر هم هست که توسط چند پرسپولیسی بازنشر شده است. در این کامنت نوشته شده است: «اگر می‌توانی ما را قهرمان کنی قبول کن اما اگر می‌خواهی شانس خودت را امتحان کنی هرگز نمان.»

البته که تعداد کمی از هواداران پرسپولیس هم به اوسمار خوشامد گفته‌اند و مدعی شده‌اند که او از همه مربیان ایرانی که گزینه پرسپولیس بودند بهتر است. اما تعداد کامنت‌‌های حمایتی بسیار کمتر از کامنت‌های مخالف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/458jem