جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/12/28 08:33
رپورتاژ/
کد خبر: 128908

تماشای بروزترین اخبار ورزشی در تلگرام

بروزترین اخبار ورزشی را شما می‌توانید تنها در کانال‌های تلگرامی دنبال کنید. در حال حاضر در ورژن اصلی تلگرام پرمیوم کانال‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که اخبار لحظه‌ای و موثق را با کاربران به اشتراک می‌گذارند. اگر شما هم می‌خواهید اخبار ورزشی را به شکل لحظه‌ای دنبال کنید، پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید تلگرام پرمیوم اقدام نمایید. در این مطلب اطلاعاتی جامع در رابطه با نسخه پرمیوم تلگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم تا برای خرید و استفاده از آن مطمئن شوید.

 

بروزترین اخبار ورزشی را شما می‌توانید تنها در کانال‌های تلگرامی دنبال کنید. در حال حاضر در ورژن اصلی تلگرام پرمیوم کانال‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که اخبار لحظه‌ای و موثق را با کاربران به اشتراک می‌گذارند. اگر شما هم می‌خواهید اخبار ورزشی را به شکل لحظه‌ای دنبال کنید، پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید تلگرام پرمیوم اقدام نمایید. در این مطلب اطلاعاتی جامع در رابطه با نسخه پرمیوم تلگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم تا برای خرید و استفاده از آن مطمئن شوید.

فروشگاه برای خرید تلگرام پرمیوم

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان در دنیای دیجیتال امروزی، تلگرام است. محبوبیت بیش‌از اندازه تلگرام در میان کاربران اینترنت باعث شده که نسخه پیشرفته‌تری با خدمات بیشتر در اختیار کاربران قرار دهند. نسخه پیشرفته این پلتفرم با نام نسخه پرمیوم عرضه شده است که به بهبود سطح تجربه کاربری منجر می‌شود. با این حال بهتر است بدانید که استفاده از نسخه پرمیوم رایگان نیست و اگر به دنبال بهره‌مندی از سرویس‌ها و خدمات نسخه پرمیوم هستید، باید به معتبرترین فروشگاه برای خرید تلگرام پرمیوم مراجعه کنید.

یک فروشگاه معتبر برای خرید نسخه پرمیوم تلگرام از ویژگی‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، برخوردار است.

  • عرضه نسخه پرمیوم با قیمت رقابتی و مقرون به‌صرفه
  • دریافت کمترین کارمزد
  • دقت و سرعت بالا در پاسخگویی
  • درگاه پرداخت امن

قیمت تیک آبی تلگرام

احتمالا شما هم کنار پروفایل برخی از اکانت‌های تلگرامی تیک آبی مشاهده کرده باشید و کنجکاو شده‌اید که تیک آبی چگونه به‌دست می‌آید.

در رابطه با تیک آبی باید بگوییم که فعال‌سازی آن از طریق تلگرام‌های عادی و رایگان امکان‌پذیر نیست، درواقع یکی از الزامات داشتن تیک آبی، خرید تلگرام پرمیوم و داشتن نسخه پرمیوم تلگرام است. بدون داشتن اکانت پرمیوم نمی‌توانید تیک آبی را فعال کنید.

قیمت تیک آبی تلگرام

البته که داشتن اکانت پرمیوم برای فعال کردن تیک آبی کافی نیست و برای این منظور باید ایموجی تیک آبی هم داشته باشید. ایموجی تیک آبی هم تنها با فعال کردن بسته‌های ایموجی مربوطه به‌دست می‌آید. در واقع به کمک قرار دادن این ایموجی‌ها در کنار نام خود می‌توانید تیک آبی به پروفایل خود اضافه کنید.

با توجه به این توضیحات باید بگوییم که قیمت تیک آبی تلگرام به قیمت خرید اشتراک نسخه پرمیوم وابسته است. هزینه‌ای که شما بابت خرید نسخه پرمیوم می‌پردازید، هزینه‌ای است که باید برای خرید تیک آبی پرداخت کنید.

تفاوت تلگرام عادی با پریمیوم

تلگرام در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از ۵ پلتفرم برتر در دنیا شناخته شد؛ به همین دلیل هم طبیعی است سازنده اپلیکیشنی با این میزان محبوبیت به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر باشد. فروش نسخه پولی یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی بیشتر است و نسخه اشتراکی و پولی تلگرام با همین هدف به کاربران عرضه شد.

در نسخه اشتراکی یک سری قابلیت‌های پیشرفته‌تر وجود دارد که کاربران عادی قادر به استفاده از آن‌ها نیستند. به عبارتی نسخه پرمیوم که به نسخه اشتراکی تلگرام معروف است با نسخه عادی تفاوت‌های بسیاری دارد که در ادامه برخی از متداول‌ترین تفاوت تلگرام عادی با پریمیوم‌ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کاهش محدودیت‌ها

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های نسخه پرمیوم با نسخه عادی در این است که اکثر محدودیت‌هایی که در نسخه رایگان وجود دارند، در نسخه پرمیوم تقریبا نصف شده است. برای مثال شما در نسخه پرمیوم می‌توانید فایل‌هایی با حجم ۴ گیگابایت را هم آپلود کنید، این درحالی است که در نسخه معمولی امکان آپلود فایل‌هایی با حجم ۲ گیگابایت وجود دارد.

علاوه‌بر این مسئله در نسخه عادی تنها می‌توانید در ۵۰۰ سوپرگروه یا کانال عضو شوید؛ اما نسخه پرمیوم امکان عضو شدن در ۱۰۰۰ سوپر گروه و کانال وجود دارد. از دیگر محدودیت‌هایی که در نسخه پرمیوم کاهش پیدا کرده، می‌توان به قابلیت نوشتن تعداد کلمات بیشتر در بیوگرافی اشاره کرد.

افزایش تعداد چت‌های قابل پین در بالای صفحه و افزایش پوشه‌های بیشتر از دیگر قابلیت‌هایی است که شما تنها با خرید تلگرام پرمیوم به‌دست می‌آورید.

برخورداری از قابلیت‌های جدید

احتمالا در برخی از گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی با تکست‌هایی مواجه شده‌اید که در میان حروف آن گیف و استیکر وجود دارد. افزودن گیف و استیکر از آن دسته قابلیت‌هایی است که تنها با خرید نسخه پرمیوم تلگرام می‌توانید آن را به‌دست آورید. به عبارتی با خرید نسخه پرمیوم شما می‌توانید از قابلیت سفارسی‌سازی استیکر بهره‌مند شوید.

فعال کردن تیک آبی

همانطور که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، فعال کردن تیک آبی تنها با خرید نسخه پرمیوم تلگرام امکان پذیر خواهد بود. در واقع تیک آبی استیکری است که تنها در نسخه پرمیوم امکان فعال‌سازی پکیج آن وجود دارد.

نتیجه‌گیری

با خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید از قابلیت‌های فوق‌العاده این پلتفرم استفاده کنید. کاربران نسخه پرمیوم تلگرام محدودیت‌های کمتری دارند و می‌توانند از قابلیت‌هایی همچون فعال‌سازی تیک آبی، افزودن گیف و استیکر داخل متن، آپلود فایل‌هایی با حجم ۴ گیگابایت، عضویت در ۱۰۰۰ کانال و گروه استفاده کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3exwza