جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/20 17:53
برانکو ایوانکوویچ
کد خبر: 126514

برانکو ایوانکوویچ نرم شد | این کابوس در انتظار پرسپولیس است

برانکو ایوانکوویچ گویا پشیمان شد و رای او برگشت. احتمالا سرمربی پرسپولیس می شود.

به گزارش رصدورزشی - حضور برانکو ایوانکوویچ شب گذشته در پرسپولیس منتفی شده بود. اما مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ ادامه پیدا کرد. در نهایت مجددا مذاکرات پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ آغاز شد. برانکو ایوانکوویچ درخواست بزرگی از پرسپولیس دارد. برانکو ایوانکوویچ قرار است هزینه هایی سنگین روی دست پرسپولیس بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسید مذاکرات باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ پس از یک توقف شوکه کننده دوباره شروع شود. این شروعِ دوباره پس از آن صورت می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس ادعا کرده موفق شده منابع مورد نیاز برای حل مشکل مالیاتی برانکو را تامین کند.

مالیات مربوط به دوره قبلی حضور برانکو در پرسپولیس چیزی نزدیک به 800 هزار دلار بوده است که با جریمه دیرکرد تقریبا به یک میلیون دلار رسیده است. اصل مبلغ مالیات مدتی پیش پرداخت شده بود و حالا هم مبلغ جریمه تامین شده است. 50 میلیارد تومان البته عدد زیادی است که پرسپولیس باید هزینه کند.

اما مشکل بزرگ کماکان باقی است. بودجه پرسپولیس با جدایی یحیی گل‌محمدی هم فضای چندانی برای جذب برانکو ندارد. تازه هنوز مشخص نیست خود برانکو چه مبلغی را برای قرارداد جدیدش درخواست کند.

پرسپولیس برای حل این مشکل یا باید فضای خیلی بیشتری در بودجه خودش ایجاد کند یا بدون توجه به سقف بودجه، برانکو را استخدام کند و منتظر عواقب احتمالی عبور از سقف بودجه باشد. گفته شده قرارداد برانکو بین 100 تا 120 میلیارد تومان است و همین ماجرا سقف بودجه پرسپولیس را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

سابقه نشان داده رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در این موارد بسیار محتاط و مراقب است. او در آخرین اظهار نظرش هم گفته بود یک مربی‌ را استخدام می‌کند که با سقف بودجه تیمش متناسب باشد.

حالا باید دید پرسپولیس و رضا درویش با این مساله چطور مواجه خواهند شد. با خواسته هواداران پیش می‌روند و با عبور از سقف بودجه برانکو را جذب می‌کنند یا گزینه‌ای را جذب می‌کنند که با استخدامش پرسپولیس از سقف عبور نکند.

اما پرداخت این هزینه های سنگین برانکو کابوس بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nwpyk