جمعه 05 مرداد 1403 - 26 Jul 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/16 11:43
برانکو ایوانکوویچ
کد خبر: 125893

صدای پای برانکو ایوانکوویچ بلند شد | بازگشت سرمربی خاطره انگیز سرخ ها؟

در شرایطی که قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس قطعی به نظر می رسد خبرهای جدیدی از وضعیت مربی گری این تیم به گوش می رسد.

به گزارش رصد ورزشی - برانکو ایوانکوویچ بسیاری از هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده است. بعد از جدایی یحیی گل محمدی حالا اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ گزینه جدی نیمکت پرسپولیس است. استارت قهرمانی های یک دهه اخیر پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ زده شد. برانکو ایوانکوویچ قبلا گفته بود که خوشحال می شود برگردد. برانکو ایوانکوویچ و خبرهای مربوط به بازگشت او فعلا مهم ترین اتفاق برای سرخ هاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخ ها امروز رسما اعلام کرد که یحیی گل محمدی دیگر شرایط ماندن ندارد این در حالی است که برخی گمان می کردند سرمربی سرخ ها در نهایت ماندنی می شود. اما هفتمین استعفای چهار سال اخیر به معنای وداع رسمی بود.

حالا پرسپولیسی ها حسابی به صرافت انتخاب سرمربی جدید افتاده اند و البته که انتخاب سرمربی جدید به این راحتی نخواهد بود، آن هم برای باشگاهی همچون پرسپولیس. برخی اعتقاد دارند که در شرایط فعلی هیچ گزینه داخلی در کار نخواهد بود. اخبار مختلف نیز حاکی از آن است که باشگاه به دنبال سه مربی خارجی است. آن دو تای دیگر را نمی دانیم اما سومین گزینه کسی نیست جز یک نام بسیار آشنا، محبوب و پرافتخار؛ برانکو ایوانکوویچ. مرد کروات زیباترین و شیرین ترین خاطرات ممکن را برای سرخ ها رقم زد. حالا شنیده می شود که او جدی ترین گزینه برای هدایت سرخ هاست و چه خبری بهتر از این برای هواداران پرسپولیس. در روزهای آینده خبرهای مهم تری را در اینباره خواهیم شنید. البته سرخ ها یک ماه برای انتخاب سرمربی جدید وقت دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xpobb