شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/03 19:04
استقلال
کد خبر: 127983

خبر خوب برای استقلال | پنجره نفرین شده بالاخره باز می شود!

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز می شود.

به گزارش رصدورزشی - استقلال که با دردسرهای زیادی روبرو است به  زودی با یک خبر خوب مربوط می شود. پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به زودی باز می شود. این بزرگ ترین چالش استقلال بود. استقلال حالا برنامه های زیادی دارد. استقلال باید آخرین موانع را هم رد کند. 

به گزارش ورزش سه ، در شرایطی که باشگاه استقلال درگیر بازار زمستانی است تا بتواند بازیکنان مدنظر جواد نکونام را جذب کند، آبی‌ها همچنان در انتظار هستند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی که توسط فیفا بسته شده، باز شود.

پس از شکایت دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که استقلال از جذب بازیکن جدید محروم است و در صورتی‌که تا سه پنجره بعدی بدهی خود را پرداخت نکند، با جرایم سنگین‌تری روبه‌رو خواهد شد.

با این حال، مدیران استقلال توانستند در روزهای گذشته مطالبات دستیاران ساپینتو پرداخت کنند و اکنون چند روزی است که در انتظار اعلام رسمی فیفا هستند تا بتوانند ضمن ثبت قرارداد رافائل سیلوا، دیگر بازیکنان مدنظر خود را نیز جذب کرده و قرارداد آنها را به ثبت برسانند.
پیگیری‌ها  از مدیران استقلال نشان می‌دهد که همه در انتظار تأیید نهایی وکیل سه دستیار ساپینتو به فیفا هستند و انتظار می‌رود که تا پایان این هفته، پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال به‌صورت رسمی باز شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kygwv