شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/30 15:29
استقلال
کد خبر: 127568

نکونام به دنبال بازیکن جدید برای استقلال| یامگا جایگزین خواهد شد

پس از آسیب دیدن مدافع هافبک راست تیم استقلال،سرمربی این تیم به دنبال بازیکنی جدید است.

به گزارش رصد ورزشی، در شرایط کنونی تیم استقلال و آسیب دیدگی مدافع هافبک راست فرانسوی این تیم، سرمربی استقلال یعنی جواد نکونام به دنبال جایگزینی این بازیکن قبل از پایان فصل نقل و انتقالات است؛ این در حالی است که پزشکان هنوز نظر نهایی درباره آسیب چشم این بازیکن را اعلام نکرده اند. سرمربی استقلال میداند با نبودن یامگا سمت راست تیم استقلال دچار مشکل خواهد شد، برای همین از حالا به دنبال جایگزین میگردد.

با توجه به شرایطی به وجود آمده برای تیم استقلال گفته می‌شود جواد نکونام به فکر جذب یک بازیکن در پست یامگا است.

در شرایطی که هنوز کادر پزشکی متخصص مورد نظر باشگاه استقلال برای درمان چشم آسیب دیده آرتور کوین یامگا جواب قطعی درباره بازگشت کامل بینایی این بازیکن را نداده سرمربی استقلال برای از دست ندادن فرصت باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات به فکر جذب یک هافبک راست افتاده است.

از نزدیکان تیم استقلال خبردار شدیم نکونام با یک تغییر در لیست خرید بازیکنان مورد نظرش قصد دارد به زودی جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کند تا هرطور شده تیمش در حرکت به سوی قهرمانی دچار مشکلی نباشد.

سرمربی تیم استقلال  با بررسی گروه آنالیز تیم استقلال دو هافبک راست خوب لیگ برتری و یک بازیکن خارجی را مد نظر قرار داده تا در صورت امکان یکی از آنها را جایگزین لیست قبلی خرید تیم استقلال کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wwlnx