جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/18 18:32
امیر قلعه نویی
کد خبر: 126194

این می توانست بمب خبری باشد | قلعه نویی حوصله تیم ملی را ندارد!

باید همه چیز را باور کنیم. مثلا اینکه تیم ملی خیلی آماده است، بازیکنان تیم ملی ارتباط خوبی با هم دارند و یا اینکه امیر قلعه نویی با تمام وجود برای تیم ملی کار می کند. 

به گزارش رصدورزشی - امیر قلعه نویی گفته که با تمام توان برای موفقیت تیم ملی تلاش می کند. اما زمزمه های رسانه ای درباره قلعه نویی حاکی از چیز دیگری است. گفته می شود قلعه نویی بابت شرایط موجود در تیم ملی به شدت ناراضی است. بیشترین نارضایتی امیر قلعه نویی به دلیل تدارکات و دیدارهای دوستانه به شدت ضعیف بود. امیر قلعه نویی در ظاهر راضی اما در باطن به شدت ناراضی است. 
حدود دو ماه پیش بود که شنیدیم قلعه نویی بابت قبول پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران پشیمان است و تمایلی برای ماندن ندارد. اما دیگر دیر شده بود و نمی توانست تیم ملی را تنها بگذارد. او خوب می دانست که آن زمان برای کناره گیری مناسب نیست و نمی تواند تیم ملی را در آن شرایط تنها بگذارد. بنابراین ماند، در حالی که خوب می دانست اوضاع تدارکات تیم ملی اصلا خوب نیست. 
روز گذشته هم خبری شنیدیم که واقعا تعجب آور بود. قلعه نویی تمایلی برای ماندن ندارد اما مهم تر از آن این است که گفته حتی دیگر حوصله هم ندارد. به برخی از بازیکنان تیم ملی هم که بیش از اندازه یکه تازی می کنند گفته به من کاری نداشته باشید، هر کاری دوست دارید بکنید اما نظم تیم ملی را به هم نریزید!
شاید دلیل سفر عجیب و تبلیغاتی مهدی طارمی به تهران هم همین باشد. وگرنه در این شرایط چه کسی تیم ملی را رها می کند تا برای کارهای تبلیغاتی به تهران بیاید؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypojj