پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/30 10:10
امیر قلعه نویی | تیم ملی ایران
کد خبر: 125090

از خودگذشتگی امیر قلعه نویی برای تیم ملی ایران | ژنرال همه را انگشت به دهان کرد

امیر قلعه‌نویی از نظر جسمانی شرایط بهتری دارد و به احتمال فراوان عصر سه‌شنبه از روی نیمکت تیم ایران را همراهی می‌کند.

به گزارش رصد ورزشی :  امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی است امیر قلعه نویی تا کنون چندبار لیگ را به تعویق انداخته است تیم ملی تاکنون تمام بازی هایش را با امیر قلعه نویی برده است. امیر قلعه نویی از نظر جسمانی شرایط بهتری دارد و به احتمال فراوان عصر سه‌شنبه از روی نیمکت تیم ایران را همراهی می‌کند.


 سرمربی تیم ملی که با مشکل سنگ کلیه دست و پنجه نرم می‌کند، چند روزی است حال جسمانی خوبی ندارد. او که به واسطه این شرایط در نشست خبری قبل از بازی با ازبکستان هم حضور نداشت، امیدوار است بتواند عصر سه‌شنبه از کنار زمین شاگردانش را هدایت کند.

سعید الهویی مربی تیم ملی درباره آخرین وضعیت جسمانی قلعه‌نویی گفت: «به‌خاطر مشکلی در کلیه شان پیش آمد و سنگ کلیه‌ای که داشتند، پزشکان به‌خاطر عوارض بعد از عمل سنگ شکن از ایشان خواستند به این سفر نروند. چون سه ساعت پرواز بود و تغییر آب و هوایی وجود داشت. با این حال ایشان گفتند تیم را تنها نمی‌گذارند.»

مربی تیم ملی درباره حضور قلعه‌نویی در بازی با ازبکستان افزود: «دو روز اخیر شرایط‌شان بهتر شده و انشاالله در جریان بازی هم سرمربی تیم‌مان را پرانرژی و پرتوان کنار خودمان خواهیم داشت.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rpa8b