چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/08 17:05
استقلال
کد خبر: 128470

خیال نکونام راحت شد | این خطر از بیخ گوش استقلال گذشت

استقلال از یک خطر بالقوه و البته تکراری دور شده است.

به گزارش رصدورزشی - استقلال در دو فصل گذشته مشکلات زیادی را تحمل کرده است. استقلال حتی از لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شد. علاوه بر آن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال نیز بسته شد. استقلال  اما کم کم این مشکلات را پشت سر می گذارد. امروز خبرخوبی به باشگاه استقلال رسید. 

علی تارقلی زاده در حاشیه مراسم تفاهم نامه بین فدارسیون و موسسه خیریه کودکان بی‌سرپرست، در شرایطی که پیش‌تر فیفا خبر از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چند باشگاه فوتبال ایرانی داد و همچنین در این بین باشگاه استقلال ۳ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد، تارقلی زاده واکنش نشان داد و گفت: در ارتباط با بسته یا باز شدن پنجره، بحث مالی است. اگر فیفا اعلام کند که یک پنجره‌ای بسته است، باشگاه باید اقدام کند و با پرداختی خود پنجره را باز کند. اینکه 2 دوره است یا 3 دوره هیچ ابهامی در آن نیست. وقتی اعلام بشود و ما آن را در پرتال فیفا ببینیم، پنجره آن تیم بسته شود و نمی‌تواند بازیکن بگیرد.

او ادامه داد: ما در فوتبال باید فرهنگ سازی بکنیم. یکی از مباحث لایسنس گرفتن باشگاه‌ها، مالی است. اگر باشگاهی یک سنت بدهکار باشد، هم پنجره‌اش بسته می‌شود و هم نمی‌تواند در رقابت‌هایی مثل لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشته باشد. ما باید اذعان داشته باشیم و با سیاه نمایی نمی‌شود بگوییم که اینگونه نیست. باشگاه‌های ما باید ممیزی خود را حساب کند و بودجه سالیانه خود را در نظر بگیرد تا فیرپلی داشته باشد و بر اساس آن هزینه کند.

در پایان تاکید کرد: فرقی هم ندارد. ما شانزده لیگ داریم، لیگ یک داریم و تیم‌ها همگی در سامانه فیفا ثبت شده‌اند. استقلال 3 پنجره محروم نیست. وقتی تسویه مالی داشته باشد، این پنجره باز می‌شود. باشگاه‌ها اگر بدهی خود را پرداخت کنند، می‌توانند بازیکن بخرند و پنجره آنها باز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4ypgqe