شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/10/26 06:33
سرقت
کد خبر: 127140

این سرقت عجیب و غریب است | دزد سبیل کلفت با چادر برای سرقت می‌رفت+ عکس

مردی که با چادر به سرقت می‌رفت از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش رصدورزشی، تعریف سرقت در قانون مجازات اسلامی عبارت است از ربودن پنهانی مال متعلق به غیر. تحقق جرم سرقت مستلزم انجام فعلی از قبیل ربودن، کش رفتن، برداشتن، بلند کردن، گرفتن و قاپیدن مال دیگری بدون رضایت و اطلاع مالک یا متصرف آن است و البته پنهانی بودن عمل و قصد انجام عمل مجرمانه و علم به مالکیت فرد دیگر و وجود سوءنیت و تکمیل پروسه ربایش در وقوع جرم سرقت، خصوصیت دارد. مرد میانسالی که با پوشش زنانه از مجتمع های مسکونی سرقت می کرد با هوشیاری اهالی محل در حالی دستگیر شد که تعدادی کفش را زیر چادر پنهان کرده بود. این سارق میان سال که با همکاری انتظامات یکی از مجتمع های مسکونی در بزرگراه شهید چراغچی دستگیر شده است، در بازجویی های افسران دایره تجسس کلانتری شفای مشهد گفت: برای آن که شناسایی نشوم چادر زنانه پوشیدم وبه دنبال باتری سازی می گشتم که از او طلبکار بودم، اما توسط ساکنان مجتمع شناسایی شدم! و از عمل خودم پشیمانم!

در همین حال یکی از ساکنان مجتمع به نیروهای انتظامی گفت:وقتی او را دیدم که به طرف دختر ۷ ساله ام رفت، خیلی ترسیدم، چون از نحوه راه رفتن او فهمیدم که رفتار زنانه ندارد! به همین دلیل به نگهبان مجتمع اشاره کردم که از فرار او جلوگیری کند.یکی دیگر از اهالی هم به سرقت کفش های اعضای خانواده اش اشاره کرد و گفت: وقتی از بیرون به خانه آمدم دیدم کفش ها به سرقت رفته است، اما زمانی که از همسایگان شنیدم سارقی با پوشش زنانه دستگیر شده است، متوجه شدم که او به کفش های اعضای خانواده ام دستبرد زده است و...

با توجه به این که مرد دستگیر شده از سارقان حرفه ای است و سوابق کیفری متعددی دارد و اکنون برای ادامه جرایم خود به شگرد پوشش زنانه روی آورده است با صدور دستوری از سوی سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)تحقیقات بیشتر دراین باره ادامه یافت.

سارق سبیل کلفت با چادر برای سرقت می‌رفت/ عکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pp6ga