شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/09 11:30
پرسپولیس
کد خبر: 128534

حرف اول را در پرسپولیس چه کسی می زند؟ | جو به هم ریخت!

اوسمار سرمربی پرسپولیس شده اما ظاهرا اتفاقات دیگری پشت پرده وجود دارد.

به گزارش رصدورزشی - پرسپولیس با سرمربی جدیدش اوسمار تمرین می کند. اما گویا اوسمار نفر اول پرسپولیس نیست. باید جلال حسینی را نفر اول پرسپولیس قلمداد کنیم. پرسپولیس همین حالا هم با یک تصمیم مهم جلال حسینی روبرو شده است. کلا در رابطه با پرسپولیس خبرهای جالبی به گوش می رسد.

به هر حال جو تیم به هم ریخته است.

مدیرعامل پرسپولیس در آخرین اظهارنظرش درمورد تقویت کارفنی سرخپوشان مدعی شد که دو دستیار که یکی از آنها خارجی و دیگری ایرانی خواهد بود به کادرفنی سرخپوشان اضافه خواهد شد. در همین راستا خبرهایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه حسین عبدی و وحید هاشمیان گزینه‌های مدنظر باشگاه برای تقویت کادرفنی سرخپوشان هستند.

به گزارش فرهیختگان، این درحالی است که سیدجلال حسینی چندان از اضافه شدن مربی ایرانی به کادر سرخپوشان استقبال نمی‌کند. از این جهت که مسئولان باشگاه پرسپولیس با این وعده او را برگرداندند که بعد از اوسمار نفر اول کادرفنی باشد و حواشی مربوط به تیم را نیز او جمع کند. در شرایط فعلی نیز اگر قرار باشد پرسپولیس برای اوسمار دستیار اول ایرانی استخدام کند آن وقت باید منتظر واکنش سیدجلال هم باشیم.

ناگفته نماند که خود اوسمار نیز از این تصمیم باشگاه استقبال نکرده و مدعی شده فقط یک مربی را برای تمرین دادن گلرها به کادرش اضافه خواهد کرد. در این میان مطرح شدن نام‌های چون وحید هاشمیان و حسین عبدی برای تقویت کادرفنی سرخپوشان بیشتر شبیه ترفندی برای آرام کردن فضایی بود که علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس برای انتخاب اوسمار وجود داشت. البته ناگفته نماند که هوادار متمول یکی از حامیان عبدی برای حضورش در کادرفنی پرسپولیس بوده و هست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jjwmz