شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/21 01:04
قیمت شوینده بهداشتی
کد خبر: 40855

قیمت شوینده‌های بهداشتی گران می‌شود؟

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت شوینده‌ها را تکذیب کرد.

افزایش قیمت شوینده بهداشتی. قیمت مواد شوینده چقدر گران میشود؟. شوینده های بهداشتی گران میشود.

چندی پیش بود که برخی رسانه‌ها از درخواست انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی برای افزایش قیمت شوینده‌ها خبر دادند و اعلام کردند که این درخواست به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شده و در انتظار تصمیم نهایی این سازمان است.

بختیار علم بیگی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی با تکذیب درخواست افزایش قیمت‌ها به همشهری آنلاین گفت: در ماه‌های گذشته، تولیدکنندگان محصولات شوینده با مشکلاتی از جمله تورم شدید اقتصادی، افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده‌های تولید مواجه بودند. حتی در مواردی عرضه محصولات آنها به بازارهای مصرف با زیان‌دهی همراه بوده اما چنین درخواستی مطرح نشده است.

او ادامه داد: این عدم درخواست با هدف حمایت از مصرف کنندگان صورت گرفته و تا امروز هیچ اقدامی هم از سوی انجمن برای ارسال مستندات برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و درخواست افزایش قیمتی برای محصولات شوینده انجام نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی همچنین درباره تغییرات قیمت محصولات شوینده بیان کرد: در ۱۴۰۲ هیچ افزایش قیمتی در مورد محصولات شوینده رخ نداده است. هرگونه درخواست اصلاح قیمت این محصولات از سوی انجمن، از طریق مجاری قانونی صورت می‌گیرد و اخبار موثق آن از طریق روابط عمومی انجمن منتشر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d9ggw