یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/02 17:06
تیم ملی فوتبال ایران
کد خبر: 127841

تیم ملی فوتبال ایران و یک اتفاق جالب | ماجرای پیراهن شماره 100 (عکس)

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران امروز برگزار شد.

به گزارش رصدورزشی - تیم ملی فوتبال ایران فردا به مصاف امارات می رود. تیم ملی فوتبال ایران در ظاهر شرایط خوبی دارد. امروز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد. البته در جریان تمرینات تیم ملی فوتبال ایران اتفاق جالبی هم افتاد. از پیراهن شماره 100 تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد. 

در نیمه دوم دیدار برابر هنگ‌کنگ کریم انصاری‌فرد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا صدمین حضور خود با پیراهن تیم ملی را در بازی دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تجربه کرده باشد.
انصاری‌فرد از جمله معدود بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود که با حضور تقریبا 15 ساله در اردوهای تیم ملی توانسته به این آمار فوق‌العاده دست پیدا کند. البته او بعید است که بتواند به رکورد جواد نکونام برسد که با 151 حضور رکورددار بازی با پیراهن تیم ملی به شمار می‌رود.
به مناسبت این رکوردشکنی پیش از آغاز آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف آخر مرحله گروهی برابر امارات که روز آینده از ساعت 18 به وقت ایران آغاز می‌شود، پیراهنی با شماره 100 به پاس 100 بازی ملی به کریم انصاری‌فرد تقدیم شد و تمامی اعضای تیم ملی با این بازیکن و پیراهنی نمادینی که به او داده شد، عکس یادگاری گرفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qp95j