جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/01 19:14
تیم ملی فوتبال ایران
کد خبر: 127725

دردسرهای تیم ملی فوتبال ایران | هجوم مصدومیت به ستاره های ایران!

تیم ملی فوتبال ایران با یک معضل بسیار بزرگ روبرو شده است، مصدومیت بازیکنان تیم ملی.

به گزارش رصدورزشی -  تیم ملی فوتبال ایران تا الان دو پیروزی در جام ملت ها ثبت کرده است. تیم ملی فوتبال ایران اما روزهای سخت تری دارد. امیر قلعه نویی تیم ملی فوتبال ایران را آماده نگه می دارد اما یک معضل بزرگ دارد. تیم ملی فوتبال ایران مصدوم زیاد دارد. در واقع مصدومیت به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حمله کرده است. این معضل بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبالی ، این مشکل بخصوص در قلب خط دفاع بیشتر به چشم می‌آید: شجاع خلیل‌زاده در بازی اول کمتر از 45 دقیقه در زمین ماند و مجید حسینی هم در بازی دوم، مصدوم شد. و البته این بحران به همین دو نفر ختم نمی‌شود.

* مهدی ترابی هر دو بازی ابتدایی تیم ملی را از دست داده و حتی جایی در لیست 23 نفره هم نداشته است. طبق اعلام پزشک تیم ملی، مصدومیت ترابی، گرفتگی و درد همسترینگ است که باعث شده جهت تشدید آن، او فعلا وارد سیکل اصلی تمرینات نشود. ترابی شاید برابر امارات برای دقایقی وارد زمین شود.

* شجاع خلیل‌زاده تنها یک نیمه در جام ملتها دوام آورد و خیلی زود از ترکیب اصلی خارج شد. درباره شرایط او و طول درمانش اما حرفهای متناقض زیادی زده می‌شود. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور می‌گوید:«در ارتباطی که با اردوی تیم ملی داشتیم، به ما گفتند که مصدومیت شجاع ظرف دو هفته حل شده و او پس از این مدت به شرایط بازی می‌رسد». پزشک تیم ملی اما مصدومیت خلیل‌‎زاده را خفیف اعلام کرده است:«مصدومیت او، کوفتگی استخوان پاشنه پا بود که مشکلی جدی نیست» ولی خب، مشکل جدی بود که باعث شد خلیل‌زاده هم بازی دوم را از دست بدهد و هم فعلا در تمرینات اصلی حاضر نباشد.

* سعید عزت‌اللهی در هر دو بازی حاضر بود ولی در بازی دوم، کمتر از بازی اول وارد درگیری‌ها شد و این یعنی شماره 6 هنوز به وضعیت نرمال نرسیده است. ترومای بینی، نوع مصدومیت عزت‌اللهی از سوی کادر پزشکی تیم ملی اعلام شده است.

* سردار آزمون یک نیمه برابر فلسطین بازی کرد ولی برابر هنگ‌کنگ وارد زمین نشد. مصدومیت، دلیل اصلی ریسک نکردن قلعه‌نویی برای بازی با آزمون اعلام شده است. مصدومیت همسترینگ باعث شد تا به او در بازی دوم استراحت داده شود. آزمون حتی برای گرم گردن هم از روی نیمکت بلند نشد.

* مجید حسینی یک مصدومیت جدی دیگر آنهم در قلب خط دفاع. حسینی در بازی اول به جای خلیل‌زاده وارد زمین شد ولی در بازی دوم، خودش مصدوم و از بازی بیرون رفت. مهمترین نکته درباره شرایط حسینی این است که وضعیت او اصلا مشخص نیست. او قبل از بازی هم درد داشت و تکل روی پایش باعث تشدید آن و تعویض شد. کادر پزشکی تیم ملی درباره شرایط حسینی، کاملا مبهم حرف می‌زند:«مشکل خفیفی در مچ پا دارد. تلاش می‌کنیم با درمان و مراقبت، او را به ادامه بازیها برسانیم».

* علیرضا جهانبخش خبری درباره شدت و میزان مصدومیت او هنوز منتشر نشده است. در اواخر بازی دوم، جهانبخش روی زمین نشست و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد. در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از بازی اول هم عکسی از لحظه‌ای که جهانبخش مصدوم شده و پزشک تیم ملی بالای سر او رفته، منتشر شد منتها او بدون مشکلی جلوی فلسطین بازی کرد. مصدومیت قبلی او در بازی با هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی، 3 هفته جهانبخش را از میادین دور کرد. ولی درباره مصدومیت جدید، فعلا خبری منتشر نشده که شاید به معنای خفیف بودنش باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/369j7y