شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/11/04 18:00
پرسپولیس
کد خبر: 128080

تکذیب دسته جمعی در پرسپولیس | ما چکاره ایم؟! (عکس)

بازیکنان پرسپویس یک شایعه مهم را تکذیب کردند.

به گزارش رصدورزشی - پرسپولیس شرایط ویژه ای دارد. پرسپولیس سرمربی ندارد. در این شرایط شایعات زیادی درباره پرسپولیس وجود دارد. می گویند بازیکنان پرسپولیس در روند انتخاب سرمربی سهم دارند. اما بازیکنان پرسپولیس این موضوع را تکذیب کردند. 

به گزارش ورزش سه ، صبح امروز انتشار استوری علیرضا بیرانوند با تصویر اوسمار ویه‌را موجی از شایعات و حواشی را در میان هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها شکل داد. موضوع از این قرار بود که بیرانوند با این تصویر به زعم بسیاری، سرمربی موردعلاقه خود برای هدایت پرسپولیس را لو داد و سپس اخبار در این مورد از سوی رسانه‌ها منتشر شد.

این موضوع واکنشی کاملا منفی نزد هواداران پرسپولیس داشت و آنها اعتقاد داشتند که بازیکنان پرسپولیس با این نظر قصد دارند که بودجه باشگاه را به خود اختصاص دهند و با هزینه کمتر برای انتخاب سرمربی، این عدد را در اختیار بگیرند و طلب خود را وصول کنند.

نکته جالب اینکه به نظر می‌رسید این موضوع با استوری علیرضا بیرانوند آغاز شده بود و سرانجام بعد از ساعاتی کاپیتان اول پرسپولیس، امید عالیشاه، کار را در دست گرفت و موضع بازیکنان پرسپولیس را از اینستاگرام خود به اطلاع هواداران پرسپولیس رساند.


عالیشاه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم ما بازیکنان تیم به هیچ عنوان در انتخاب سرمربی تیم دخالت نخواهیم کرد. ما به عنوان بازیکن، تحت قرارداد باشگاه بزرگ پرسپولیس هستیم و هر فردی به عنوان سرمربی انتخاب شود، با تمام وجود برای سربلندی تیم تلاش خواهیم کرد.

این استوری فعلا از سوی امید عالیشاه و وحید امیری منتشر شده و تا زمان نگارش این مطلب، سایر بازیکنان پرسپولیس این استوری را منتشر نکرده‌اند اما به هر حال این موضع صریحی است که از سوی عالیشاه گرفته شده است.

امید عالیشاه کمتر پیش آمده که در این موضوعات ورود کند اما این بار به شکلی کاملا مستقیم در این مورد نظر داده و اعلام کرده که بازیکنان پرسپولیس هیچ دخالتی در زمینه انتخاب سرمربی نخواهند داشت.

باید دید که تا ساعاتی بعد سایر بازیکنان پرسپولیس چه واکنشی خواهند داشت و در کدام گروه قرار خواهند گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ex8p9