پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403 - 16 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/22 07:41
استقلال | جواد نکونام
کد خبر: 122556

استقلال جواد نکونام غوغا کرد | یک آمار خیره کننده از جواد لالیگایی در استقلال

کسب دوازده امتیاز از پنج بازی، بهترین شروع استقلالی‌ها بعد از هشت فصل است.

شروع ضعیف استقلال در سال‌های اخیر یکی از عوامل عدم موفقیت آبی‌های استقلال در کسب قهرمانی طی سالیان اخیر بود. اتفاقی که از زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال شروع شد و با شفر، استراماچونی و فکری ادامه یافت تا اینکه فرهاد مجیدی هفت محبوب استقلال در لیگ بیست یکم این تابو را شکست و موفق به کسب سه برد و دو مساوی از پنج بازی شد. شروعی خوب که در نهایت منجر به قهرمانی شیرین استقلال در پایان فصل شد.

حالا استقلالی‌ها با نکونام اگرچه متحمل یک شکست برابر سپاهان شده‌اند، اما مجموع امتیازاتشان تا اینجا از تیم قهرمان مجیدی هم یک امتیاز بیشتر است. ضمن اینکه شاگردان نکونام با شش گل زده در پایان پنج بازی یک گل هم نسبت به تیم فرهاد بیشتر زده‌اند و در گل خورده با آن تیم برابرند.


نتایج پنج هفته ابتدایی نکونام با استقلال دقیقا شبیه به تیم‌های قلعه‌نویی و مظلومی در فصول چهاردهم و پانزدهم است.

البته که استقلالی‌ها از آن دوران خاطرات خوشی ندارند، چرا که در پایان آن سال‌ها به ترتیب ششم و سوم شدند و دستشان از کسب جام کوتاه ماند.

این نکته قابل ذکر است که استقلال نکونام فصل را با مشکلات بیشتری نسبت به آن‌ها آغاز کرده و هنوز نتوانسته از مهاجم آرژانتینی خود استفاده کند و مشخص نیست کی به تیم اضافه خواهد شد. سید حسین حسینی و آرمان رمضانی که قرار بود در ابتدای فصل از این تیم جدا شود تبدیل به مهره‌های فیکس و اصلی استقلال شده‌اند و البته با توجه به کمبود بازیکن استقلال جابه‌جایی در خطوط این تیم به وفور دیده می‌شود، روزبه چشمی در دو پست دفاع و هافبک دفاعی، مهرداد محمدی و پیمان بابایی در پست‌های وینگر و مهاجم جابه‌جا می‌شوند و از این قبیل تغییرات در تیم آبی‌پوش پایتخت زیاد بوده است.

باید منتظر ماند و دید روند خوب نکونام با استقلال در نهایت منجر به چه نتیجه‌ای در پایان فصل می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ep6bv