پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/09/08 10:21
کد خبر: 2004

او برگردد، انگار یک فوق‌ستاره گرفته‌ایم

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد امیدوار است که پل پوگبا به زودی بتواند به میادین برگردد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: پل پوگبا مدت هاست که در شرایط بازی قرار ندارد و غایب بزرگ بازی های منچستریونایتد است. او از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت دور از ترکیب شیاطین سرخ است و غیبت او به وضوح در خط میانی این تیم به چشم می خورد؛ ولی به نظر، بازگشت او قریب الوقوع است.

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد خوشبین است که ستاره فرانسوی را خیلی زود در ترکیب تیمش ببیند و شایعات مربوط به تمارض او را نیز کذب محض دانست.

سولسشر در مورد آخرین وضعیت پل پوگبا گفت:« پل مراحل نهایی ریکاوری خود را پشت سر می گذارد و احتمالا به زودی به شرایط بازی دست خواهد یافت. ببینیم وضعیت آمادگی بدنی او چگونه خواهد بود. واضح است که اگر پل برگردد، انگار ما یک فوق ستاره جدید جذب کرده ایم. او در این فصل نتوانسته برای ما بازی های زیادی انجام دهد و بازگشت او خبر بسیار خوبی محسوب می شود.

دوست دارم هرچه زودتر او را در اختیار داشته باشم. از فردا؟ بعید می دانم؛ چون از شرایط الان او خبر ندارم ولی وقتی به تمرینات برگردد، مشخص می شود که چه زمانی می تواند به میدان برود.

مصدومیت برای هر بازیکنی اتفاق می افتد و پل در این مدت سخت تلاش داشته تا زودتر برگردد و شایعات تمارض او خنده دار هستند. کسی نمی تواند روی حرفه ای بودن پوگبا و تمایلش برای بازی در یونایتد تردید داشته باشد. او یک فوتبالیست بزرگ و یک هافبک در سطح اول جهانی است. گفتم که بازگشت او مثل جذب یک فوق ستاره جدید در خط میانی است.»

سولسشر ادامه داد:« در نبود پوگبا ما از فرد و مک تامینای در خط میانی استفاده کرده ایم و هر دو نیز جواب دادند. این یک نکته مثبت است که ما بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم که باعث می شوند غیبت یک ستاره بزرگ، به خوبی پوشش داده شود. متاسفانه مک تامنیای هم مصدوم شده ولی امیدوارم خیلی زود او را نیز در اختیار داشته باشیم. او شاید بتواند خود را به بازی یکشنبه(استون ویلا) برساند و اگر نشد، برابر تاتنهام با ما خواهد بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39gmx4