پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/07/24 10:21
بازیکنان پرسپولیس | پرسپولیس
کد خبر: 122712

سر بازیکنان پرسپولیس کلاه رفت | کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی از پرسپولیسی ها

کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی از بازیکنان پرسپولیسشخصی با نزدیک شدن به‌یکی از اعضای سابق کادرفنی پرسپولیس، مبلغ هنگفتی از بازیکنان این تیم کلاهبرداری کرده است.

بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته پیگیر شکایت از فردی هستند که با دریافت مبالغی از اعضای پرسپولیس، قول تحویل خارج از نوبت خودرویی را به آنها داده بود. باتوجه به اینکه خودروهای ساخت کارخانه‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی و با شرایط سخت به دست مشتریان می‌رسد، یک فرد کلاهبردار، با استفاده از این مسئله و جلب نظر بازیکنان پرسپولیس، از آنها مبلغی برای تحویل خارج از نوبت این خودروها گرفته و سپس متواری شده و از او اثری نیست. یک بازیکن جوان پرسپولیس و سه چهار بازیکن دیگر پرسپولیس مبالغ هنگفتی را در این کلاهبرداری از دست داده‌اند.


خبرگزاری ایسنا جمع این مبلغ را حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان تخمین زده است. پیش‌تر و حدود ۷ سال پیش هم فرد دیگری با وعده تحویل خودرو از تعداد زیادی از فوتبالیست‌های ایران کلاهبرداری کرده بود. این فرد با راه انداختن یک شرکت صوری خودرویی، و با تحویل چند خودرو به چند بازیکن شاخص اعتماد سایرین را به خود جلب و از آنها کلاهبرداری کرده بود.

فردی که سر بازیکنان پرسپولیس را کلاه گذاشته بود، به بازیکنان وعده خرید حواله زیر قیمت بازار را داده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l8v57