شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/08/06 04:53
استقلال | داوری بازی استقلال | آلومینیوم اراک
کد خبر: 123498

بازهم داوری اشتباه علیه استقلال ؟ | نظر کارشناس داوری چیست ؟

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار استقلال با آلومینیوم پرداخت.

استقلال در دیدار با الومنیوم برد اما یک پنالتی استقلال برباد رفت . حیدر سلیمانی درمورد قضاوت سید رضا مهدوی در بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اظهار کرد: در دقیقه ۶ مهدوی باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد زیرا هرچند مدافع آلومینیوم تعمدی نداشت اما با بی‌احتیاطی به پشت پای مهرداد محمدی ستاره استقلال ضربه زد و باعث از دست رفتن تعادل او شد.  

وی افزود: در دقیقه ۱۰ روزبه چشمی خطایی روی مرتضی تبریزی انجام داد که مانع حمله موثر تیم آلومینیوم شد اما چنین کاری نکرد. در نیمه دوم هم آرمین سهرابیان به عمد توپ را با دست گرفت و بازهم مانع حمله حریف شد که داور به او هم کارت زرد نشان داد اما ندادن این کارت‌ها یک جا باعث طغیان بازیکنان می‌شود زیرا می‌بینند داور سفت و سخت برخورد نمی‌کند.

کارشناس داوری تاکید کرد: درگیری نیمه دوم تنها نکته مثبت قضاوت مهدوی بود. او در آن صحنه خودش را کنار کشید و کاملا این درگیری را آنالیز و نگاه کرد. چهار کارت زردی هم که نشان داد، صحیح بود.

سلیمانی درمورد اخراج مرادمند، گفت: او در آن صحنه با آرنج خودش در صحنه اول به مرتضی تبریزی ضربه زد که کارت زرد اولش درست بود. اخطار دوم را هم به درستی گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27kean