پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/09 19:18
دیوید تیلور
کد خبر: 16800

کری خوانی جالب دیوید تیلور برای یزدانی | کری خوانی یزدانی برای دیوید تیلور

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد این بار با دعای خیر مردم انتقام ۳ شکست مقابل دیوید تیلور را در مسابقات جهانی خواهم گرفت.

به گزارش رصد ورزشی: دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای آمریکا کشتی می‌گیرد. دیوید تیلور از سال ۲۰۱۸ میلادی تا ۲۰۲۱ در ۵۱ کشتی خود پیروز میدان بوده و هیچ شکستی نداشته است. دیوید تیلور 30 سال سن دارد. رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از شنبه در نروژ آغاز شد که در این رقابت‌ها حسن یزدانی و دیوید تیلور برای چهارمین بار با یکدیگر سرشاخ می‌شوند. دیوید تیلور، ستاره کشتی آمریکا در المپیک توکیو با آمادگی بالا خود را برای مسابقات جهانی اسلو آماده کرده است.

دیوید تیلور

با برگزاری مسابقات جهانی کشتی آزاد در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم، حسن یزدانی و امیرحسین زارع راهی فینال شدند که این مرحله یکشنبه شب در اسلو نروژ برگزار خواهد شد. حسن یزدانی در فینال با دیوید تیلور و امیرحسین زارع با گنو پتریاشویلی روبه‌رو خواهند شد.

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد این بار با دعای خیر مردم انتقام ۳ شکست مقابل دیوید تیلور را در مسابقات جهانی خواهم گرفت.

حسن یزدانی امشب در فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد مقابل دیوید تیلور قرار می‌گیرد و برای انتقام آماده است.

حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی آزاد امشب با هم سرشاخ خواهند شد.

دیوید تیلور

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به این مبارزه پرداخت و نوشت: تنها ۲ ماه بعد از فینال المپیک توکیو، یزدانی و تیلور بار دیگر با هم دیدار می‌کنند؛ این بار در قهرمانی جهان.

تیلور یکی از ۳ کشتی‌گیر آمریکایی بود که توانست راهی فینال جهانی کشتی آزاد شود. دیتون فیکس در ۶۱ کیلوگرم و کایل داک در ۷۴ کیلوگرم دیگر فینالیست‌های آمریکا در ۴ وزن نخست هستند.

حسن یزدانی که به دنبال سومین طلای جهانی سه شنبه شب با برتری مقابل آرتور نایفونوف به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد. برتری تیلور مقابل یزدانی در فینال المپیک سومین پیروزی این کشتی‌گیر آمریکایی محسوب می‌شود. با وجود پیروزی در لحظات پایانی المپیک او نمی‌تواند چنین ورزشکار خطرناکی را نادیده بگیرد.

دیوید تیلور

چهارمین رویارویی مرد جادویی و  بولدوزر / دیوید تیلور و حسن یزدانی در فینال

مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور بنا به اعلام بسیاری از اهالی فن یک مبارزه حساس به شمار می‌رود. یزدانی و تیلور طبق پیش‌بینی کارشناسان راهی فینال شدند تا چهارمین تقابل مدال‌آوران المپیک این بار  در نروژ  رقم بخورد. این دو کشتی‌گیر آخرین بار در بازی‌های المپیک توکیو مقابل هم صف‌آرایی کردند که در ۲۰ ثانیه پایانی حسن یزدانی مسابقه را واگذار کرد و نقره گرفت.

یزدانی پیش از این هم ۲ بار دیگر مقابل تیلور شکست خورده بود اما کارشناسان و پیشکسوتان کشتی بر این باور هستند یزدانی با آمادگی کامل راهی نروژ شده و این بار او پیروز این مبارزه دراماتیک خواهد بود.

منصور برزگر از پیشکسوتان کشتی در گفت‌وگو با فارس، درباره این جدال حساس گفت: اگر مربیان بتوانند روی حرکات او کار کنند یزدانی می‌تواند برنده این مسابقه باشد. مطمئنم این اتفاق می‌افتد اما چطوری نمی‌دانم.

احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد هم در این باره گفته بود: حسن یزدانی برای این مسابقات با برنامه‌ است و بهترین شرایط روحی و بدنی را دارد. او با تمریناتی که داشته آماده‌تر از قبل است و حتما در مبارزه با تیلور بهتر از قبل خواهد بود. 

زارع انتقام المپیک را می‌گیرد؟ 

گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر آزادکار اهل گرجستان است که تاکنون ۳ مدال طلا در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، یک مدال نقره در المپیک ۲۰۲۰ توکیو و یک مدال برنز در المپیک ۲۰۱۶ ریو به دست آورده‌ است.

امیرحسین زارع و پتریاشویلی آخرین بار در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که نماینده گرجستان با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد. این دو کشتی‌گیر یکشنبه شب برای دومین بار با هم روبه‌رو خواهند شد.

پتریاشویلی پیش از این مقابل نماینده دیگری از کشورمان قرار گرفته است. وی در دور سوم بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو مقابل کمیل قاسمی شکست خورد و به مدال برنز دست پیدا کرد. 

دیوید تیلور

واکنش جالب دیوید تیلور به دیدار دوباره با حسن یزدانی

در اولین روز رقابت های کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکا با شکست حریفان به فینال رسیدند و فردا باید برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.

تیلور در واکنش به مبارزه فردا با یزدانی با  انتشار عکسی از رقابتش با او در فینال المپیک توکیو نوشت:

امروز روز جذابی بود و خوش گذشت.

فردا از این هم جذاب تر خواهد بود.

ما هشت هفته پیش در المپیک با هم جنگیدیم و حالا من در انتظار یک پیکار جانانه دیگر برای کسب مدال طلا هستم.

خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شده که می توانم یک بار دیگر برای کسب عنوان قهرمانی جهان تلاش کنم.

از همه حمایت های شما سپاسگزارم.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45azdq