سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/22 07:07
کد خبر: 16318

چادر گل گلی بهنوش طباطبایی سوژه شد + عکس

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی را با چادر در صفحه اش منتشر کرد.

بهنوش طباطبایی بازیگر خوش قیافه و دوست داشتنی سینمای ایران است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است که به تازگی با رعنا آزادی ور ازدواج کرده است. بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد. بهنوش طباطبایی عکس جدیدی را در صفحه اش منتشر کرد.

 

بهنوش طباطبایی نوشت: 

بلا روزگاریست...

 

تابلو_بورس

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 بدنیا آمد. بهنوش طباطبایی در یوسف آباد تهران متولد شد. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. بهنوش طباطبایی که از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر ادامه داد.  بهنوش طباطبایی  دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

 

بهرام-افشاری-و-رضا-درمیشیان-و-نوید-محمدزاده

 

سکوت بهنوش طباطبایی درباره جدایی از مهدی پاکدل شکست

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

 

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت.

 

گوشی-های-یک-میلونی

 

Q531296662

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ra8q6