پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/30 10:59
کد خبر: 14129

واکنش بهنوش طباطبایی به ازدواج همسراولش مهدی پاکدل +تصاویر

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل برادر بزرگتر مهدی پاکدل در اینستاگرام با انتشار این عکس خبر از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور داد.

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل برادر بزرگتر مهدی پاکدل در اینستاگرام با انتشار این عکس خبر از ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور داد.

مهدی پاکدل قبلا در ازدواجی نا موفق همسر بهنوش طباطبایی بود که جدا شدند. عاطفه رضوی با انتشار این عکس خبر ازدواج مهدی پاکدل را این گونه منتشر کرد:

بیوگرافی رعنا آزادی ور

نام :رعنا

نام خانوادگی :آزادی ور

تاریخ تولد:17 فروردین ماه 1362

محل تولد:تهران

پیشه :بازیگر

(متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال ها هنوز ماندگار است .وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

رعناآزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله(ص)» به مناسب اکران عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته است:«همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر هستند، برای هر کسی تجربه فوق العاده ای است. شما به عنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می روید، نکاتی را تجربه می کنید و می آموزید که بی نظیر است. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین برخی از فیلمبردارهای بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان های ثبت شده توسط آقای استورارو را می بینیم، بیشتر شبیه تابلوهای زیبای نقاشی هستند. همکاری با این گروه بین المللی که همه با سوابق آنها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ay6rk