جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/27 01:28
علیرضا بیرانوند | حواشی علیرضا بیرانوند | سربازی علیرضا بیرانوند
کد خبر: 35259

شایعه ای عجیب از علیرضا بیرانوند که سریع تکذیب شد/پیشنهاد 100 میلیاردی از کجا آب می خورد؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشور است که حواشی زیادی از جام جهانی تا حالا داشته است. ماجرای شایعه ای که گریبان علیرضا بیرانوند را گرفت چیست؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند اصالتاً اهل لرستان است و به زبان لکی صحبت می کند. علیرضا بیرانوند از زمان جام جهانی 2022 تاکنون حواشی زیادی را داشته اشت. اخیراً نیز یک شایعه گریبان علیرضا بیرانوند را گرفته بود که فوراً تکذیب شد. ماجرا چیست؟

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران نقش ویژه ای در صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر ایران داشت.

ثبت ۱۰ کلین شیت از ۱۵ حضور سبب شد تا پرسپولیس تنها ۶ گل خورده باشد تا دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نمره قبولی بگیرد.

علیرضا بیرانوند

درخشش بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس باعث شایعاتی درباره جدایی این بازیکن در زمستان شد اما او با پرسپولیس تا پایان فصل آینده قرارداد دارد و هرگونه پیشنهادی باید به طور رسمی در اختیار مدیران باشگاه قرار بگیرد که تاکنون چنین موضوعی از سوی هیچ یک از باشگاه ها مطرح نشده است.

شایعه پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به بیرانوند در حالی مطرح شده است که باشگاه پرسپولیس برچسب غیر قابل فروش را روی بازیکنان ملی پوش خود زده است و حاضر نیست هیچ یک از آنها را در زمستان از دست بدهد.

بنابراین گلر تیم ملی ایران تا پایان فصل به طور قطع با پرسپولیس خواهد بود و حق هیچ گونه فسخ قراردادی هم ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3konmq