جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/23 16:44
علی دایی | دختر علی دایی | همسر علی دایی
کد خبر: 35163

ازدواج دختر علی دایی در خارج از کشور | دختر علی دایی بدون حضور پدر ازدواج کرد؟

دنیز دایی با انتشار این عکس در خارج از کشور به شایعات ازدواجش دامن زد

علی دایی ملقب به شهریار فوتبال ایران است. علی دایی اسطوره بزرگ فوتبال ایران است که سالیان سال به عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا شناخته شده است تا اینکه این رکورد به دست بازیکن مطرح پرتغالی شکسته شد. علی دایی ازدواج کرده است و دو فرزند دختر حاصل زندگی ایشان می باشد که دختر بزرگ ایشان در خارج زندگی می کند.

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است که از ازدواج اول وی بوده و در حال حاظر در انگلستان و در کنار مادرش زندگی می کند.

مدتی است شایعاتی مبنی بر ازدواج دنیز دایی در فضای مجازی منتشر شده است که شروع این شایعات با انتشار این عکس از سوی ایشان بوده.

علی دایی

هنوز هیچگونه اطلاعات درستی در دسترس نیست و این خبر نه تأیید شده است و نه تکذیب اما دنیز دایی با انتشار این تصویر در فضای مجازی به شایعات دامن زده است.

علی دایی

علی دایی سال 1383 با ونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد.

همسر سابق علی دایی سالیانه یک بار جهت دیدار دختر و پدر رهسپار ایران می شود.

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

 علی دایی که در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالوژی خوانده در سال 86 از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از لحاظ عناوین فردی و تیمی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود که ثروتمندترین نیز هست. او یکی از سرمایه دارهای بزرگ ورزش به شمار می آید که البته همیشه دستی هم در کار خیر دارد. دایی هم اکنون ساکن نیاوران است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozraq