دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/05 02:19
احسان علیخانی | همسر احسان علیخانی | فرزند احسان علیخانی
کد خبر: 27999

عکس لو رفته از همسر و فرزند احسان علیخانی | گذشته احسان علیخانی چه بوده است؟

عکس منتشر شده از احسان علیخانی در کنار این خانوم برایش دردسر ساز شد

احسان علیخانی بازیگر و مجری مطرح و پر حاشیه کشورمان است که با ساخت و اجرای برنامه ماه عسل به شهرت رسید. احسان علیخانی یکی از مجری های پرطرفدار کشورمان است که برنامه سازی های زیادی انجام داده است. احسان علیخانی برنامه هایی نظیر ماه عسل،سریل جوکر و عصر جدید را ساخته است و در اکثر این برنامه ها خودش به عنوان مجری حضور داشته است.

احسان علیخانی

این عکس از پشت صحنه برنامه عصر جدید منتشر شده است که با شیطنت فضای مجازی به عکس زن و همسر ایشان نسبت داده اند.

احسان علیخانی

بیوگرافی کامل احسان علیخانی، مجری معروف

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران است. 

مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی می باشد که از یکدیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود می باشد که همگی ازدواج کرده اند.

علیخانی در برنامه ای از ماه عسل در مقابل اصرار مهمان خود که پدر و مادرش در سیزده سالگی جدا شده بودند در مورد اینکه وی را درک نمی کند گفت :

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو آن سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال را هم ندیدم.

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی سال 1379 با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. او از همان مقطع پیش دانشگاهی علاقمند به بازیگری و کارگردانی بوده اما با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کند.

احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت مردد بود اما در همان زمان با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای آن به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی را انتخاب نماید.

ازدواج احسان علیخانی

شایعات زیادی در مورد همسر احسان علیخانی در فضای مجازی به گوش می رسد اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسر وی صحت ندارد.

احسان علیخانی

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین نفری بود که بعد از فوت مرتضی پاشایی به‌صورت تلفنی روی خط برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. او در میان هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند است.

احسان علیخانی یکی از طرفداران دو آتیشه تیم پرسپولیس است، او در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی بعلت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود. سپس سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

به گفته ی خودش، احسان در تقلب رساندن به همکلاسی هایش حرفه ای بوده و به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در برگزاری جشن ها و مراسم مدرسه فعالیت میکرد. او در دوران مدرسه دانش آموزی درسخوان اما شیطون بود به همین دلیل مدیر مدرسه برای مهار شیطنت او را مبصر کلاس می کرد.

ورود احسان علیخانی به عرصه هنر

احسان علیخانی دوره های آموزش هنری را در باشگاه مهرورزان جوان طی کرد و سپس به عنوان اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان وارد فیلمسازی و ساخت تیزر تبلیغاتی شد.

احسان علیخانی

تجربه بازیگری احسان علیخانی

احسان علیخانی در سال 1380 به عنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او در این سریال دستیار کارگردان نیز بوده و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بوده است.

درخشش احسان علیخانی در اجرا

احسان علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده و بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان با اجرای برنامه پسرای ایرونی در تلویزیون کارش را آغاز نمود. سال 1383 اجرای برنامه صبح آمد را برعهده داشت و با دستیابی به شهرت از سال 1384 اجرای برنامه جزر و مد و بعد از آن برنامه ماه عسل را برعهده گرفت.

جالب است بدانید در سال 87 بخاطر مشکلات سلیقه ای اجرای برنامه ماه عسل به محسن افشانی سپرده شد اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

سال 89 نیز دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای ماه عسل به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت. در سال 91 هم علی ضیا مجری برنامه ماه عسل بود که به علت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 احسان علیخانی اجرای این برنامه را بر عهده داشت.

احسان علیخانی

کارگردانی احسان علیخانی

احسان علیخانی سال ها به عنوان دستیار کارگردانی کار کرده و سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد. او کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان، کارگردانی 2 دورهٔ جشن سالگرد شبکه سه و جشن قهرمان قهرمانان، کارگردانی برنامه عصر جدید و جوکر و... را بر عهده داشته است.

تهیه کنندگی احسان علیخانی

علیخانی به جز تهیه کنندگی برنامه هایی مانند عصر جدید، ماه عسل، ویژه برنامه های سال نو، جوکر و... تجربه سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی در فیلم‌های بدون تاریخ، بدون امضاء و برف آخر را در کارنامه دارد.

احسان علیخانی

مروری بر برنامه های احسان علیخانی

احسان علیخانی در ماه عسل

ماه عسل برنامهٔ زندهٔ تلویزیونی به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان علیخانی بود که از سال 1386 تا 1397 هر سال ماه رمضان حوالی ساعت 19 و پیش از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شد.

اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر عهده داشت، او در برنامه مناسبتی ماه عسل مهمان هایی را دعوت می کرد که در زندگی خود با حادثه ای روبرو شده یا توانسته بودند کار مهمی انجام داده و بر زندگی افراد دیگر تأثیر گذارند.

این برنامه از سال 1386 پخش شد، و پس از پخش دوازده فصل در ماه‌های رمضان، سرانجام بر اساس گفته خود آقای مجری به دلیل ناراحتی او از تصویرسازی عجیب و غیرواقعی و توقع غیرمنطقی برخی افراد در سال 1397 به پایان رسید.

احسان علیخانی در عصر جدید

عصر جدید اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است.

این مسابقه استعدادیابی فرصتی برای شرکت کنندگان در رشته های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی فراهم کرده است تا به مراحل بالاتری در حرفه خود راه یابند.

داوران فصل قبل عصر جدید رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی بودند اما در فصل سوم این برنامه به جز امین حیایی داوران دیگر تغییر کرده و مجید حسینی، کارن همایونفر و ژاله صامتی داوری را بر عهده دارند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در جوکر

جوکر یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد که از 6 آذر 1400 در پلتفرم فیلیمو به نمایش درآمد.

در این برنامه پرطرفدار که با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده تعدادی از چهره‌ های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌ کنند، اما چالش اصلی این‌ جاست که خودشان نباید بخندند، شرکت کنندگان به مدت 6 ساعت تلاش می کنند تا علاوه بر خنداندن همگروهی های خود نخندند.

احسان علیخانی در سه ستاره

سه ستاره از پربیننده‌ترین برنامه‌های تحویل سال صدا و سیما بود که با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی در سال‌های 1393، 1395 و 1396 از شبکه سوم سیما پخش شد. این برنامه به انتخاب بهترین‌های سال تلویزیون با آرای مردمی می‌پرداخت و ده‌ها چهره مطرح از حوزهٔ سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژهٔ آن بودند.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در پسرای ایرونی

برنامه پسرای ایرونی، برنامه ای با اجرا جواد مولانیا و تهیه کنندگی امیرحسین خرمشاهی بود که در سال 1384 روی آنتن تلویزیون رفت. احسان علیخانی اولین بار به عنوان گزارشگر در برنامه پسرای ایرونی نقش آفرینی کرد و با حضور در این برنامه به شهرتی نسبی دست یافت که با نظرات مثبت زیادی روبرو شده و این مقدمه ای برای انجام فعالیت های بیشتر او در تلویزیون شد.

خداحافظی احسان علیخانی از ماه عسل

احسان علیخانی در جدیدترین پستی که این روزها در صفحه مجازی خود منتشر نموده است، پاسخ مخاطبان گله مند از ساخته نشدن ماه عسل را داد و دلایلی را برای خداحافظی و استعفا از این برنامه عنوان کرد و نوشت:

سلام رفقا

این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر.

خوشحالم که این روزها با جوکر میتونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید، گاهی، هیجان زدتون کنم.

سالها ماه رمضان، ماه عسل ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت، دقیق شبیه تم و جنس کاری که میسازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشتت، دردهات، رنج هات، آرزوهات، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط، ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی، که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.

ماه رمضان مبارک

حال خوب داشتین منم دعا کنین لطفا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48qevn