سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/20 03:23
سریال خانه به دوش | سکانس سانسور شده از سریال خانه به دوش | سکانس خنده دار سریال خانه به دوش
کد خبر: 26992

سکانس های سانسور شده از سریال خانه به دوش لو رفت | خنده دار ترین سکانس های سریال خانه به دوش

سکانس هایی از سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران که سالیان سال در بین مردم گشته و خنده بر لب های ما آورده است

سریال خانه به‌دوش به‌کارگردانی رضا عطاران در ۱۷ سال پیش یعنی سال ۱۳۸۳ در گونه کمدی تولید شده است. سریال خانه به‌دوش توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره ۷٫۹ از ۱۰ را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم خانه به‌دوش را اثری باکیفیت و باارزش ارزیابی می‌کنند. ایرج محمدی و مهران مهام تهیه‌کنندگان خانه به‌دوش این سریال را، به‌عنوان محصول شبکه ۳٫ گروه فیلم و سریال و کشور ایران تهیه کرده‌اند.

بازیگران سریال خانه به‌دوش​

بازیگران سریال خانه به‌دوش چه کسانی هستند؟ در خانه به‌دوش بازیگرانی چون حمید لولایی در نقش آقا ماشاالله، مریم امیرجلالی در نقش ناهید، علی صادقی در نقش علی، رضا عطاران در نقش احمد، آناهیتا همتی در نقش نرگس، غلامحسین لطفی در نقش اصلان و بهنوش بختیاری در نقش ژینوس به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال خانه به‌دوش حدود ۱۹ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان خانه به‌دوش را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال خانه به‌دوش باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا رضا عطاران به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری خانه به‌دوش توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟ از دیگر بازیگران سریال خانه به‌دوش می‌توان به فلور نظری در نقش نسرین، خشایار راد در نقش بیات، محمود بهرامی در نقش عرشیا، سید جلال طباطبایی در نقش هاشم سبزی‌فروش، پروین میکده در نقش زیبا، حسین شهاب در نقش صاحب مسافرخانه، محرم بسیم در نقش پیرمرد همسایه و شهناز شهبازی در نقش زن بیات اشاره کرد. متوسط سن بازیگران خانه به‌دوش براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، ۶۴ سال است که نشان می‌دهد بازیگران خانه به‌دوش عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان سریال خانه به‌دوش​

از محتوا و داستان سریال خانه به‌دوش چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه خانه به‌دوش توسط رضا عطاران نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان خانه به‌دوش منتشر شده است، می‌خوانیم: «ماشاء‌الله فردی کم پول و ندار است و با مشکلات مالی مواجه است، او برای اینکه مشکل مالی خود را حل کند با آقای بیات که با او به طور اتفاقی آشنا شد همکاری می‌کند و پولی را برای سفر به مالزی به او می‌دهد اما…»

سریال خانه به‌دوش از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط سریال خانه به‌دوش عبارت است از: سریال ترش و شیرین، سریال متهم گریخت، سریال بزنگاه، سریال خوش‌نشین‌ها و سریال چارخونه.

افتخارات و جوایز سریال خانه به‌دوش​

سریال خانه به‌دوش در میان لیست ۱۰۰ سریال برتر تاریخ ایران در سامانه منظوم مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون، رتبه ۱۲ را با امتیاز و رأی مردم کسب کرده است.

سریال خانه به‌دوش و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران​

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران سریال خانه به‌دوش نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها سریال خانه به‌دوش به طور متوسط فعالیت ۲۰ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم سریال خانه به‌دوش بهترین اثر حمید لولایی، آناهیتا همتی، غلامحسین لطفی، حسین شهاب، محرم بسیم، شهناز شهبازی و گیتی معینی در حرفه بازیگری محسوب می‌شود. براساس امتیاز مردم سریال خانه به‌دوش یکی از ۴ اثر شاخص رضا عطاران در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود. سریال خانه به‌دوش براساس امتیاز مردم به آثار بهترین اثر رضا عطاران در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود. ۱ تن از بازیگران خانه به‌دوش، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده است، در واقع در خانه به‌دوش ۱ سریال اولی بوده است: نگین اوشانزه. همچنین رضا عطاران کارگردان خانه به‌دوش اولین همکاری خود با بازیگرانی چون غلامحسین لطفی، بهنوش بختیاری، حسین شهاب، محرم بسیم، شهناز شهبازی و گیتی معینی را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران خانه به‌دوش نیز ۱۳۳ همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این سریال میان هر یک از ۱۹ بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که ۱۳۳ همکاری برای اولین‌مرتبه در خانه به‌دوش رخ داده است. مانند: حمید لولایی و مریم امیرجلالی، علی صادقی و آناهیتا همتی، رضا عطاران و غلامحسین لطفی، بهنوش بختیاری و فلور نظری، خشایار راد و محمود بهرامی. آیا می‌دانید کدام هنرمندان سریال خانه به‌دوش فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران سریال خانه به‌دوش، ۴ نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان حسین شهاب، محرم بسیم، محمود بهرامی و پروین میکده.

ارزیابی و تحلیل سریال خانه به‌دوش​

مخاطبان بعد از تماشای سریال خانه به‌دوش به ارزیابی اثر در منظوم پرداخته‌اند و نتایج مهمی درباره شاخص‌های هنری، فنی و محتوایی اثر بدست آمده است. براساس نظرسنجی و دیدگاه مردم: سریال خانه به‌دوش قطعا ارزش تماشا دارد چراکه ۸۳% مخاطبان معقدند سریال خانه به‌دوش ارزش یک بار دیدن را دارد. سریال خانه به‌دوش قطعا خوش‌ساخت هست زیرا ۷۵% مخاطبان عقیده دارند سریال خانه به‌دوش از لحاظ فنی باکیفیت ساخته شده است. سریال خانه به‌دوش قطعا عملکرد بازیگریِ خوبی دارد چراکه ۸۱% مخاطبان عقیده دارند تیم بازیگری سریال خانه به‌دوش نقش‌ها را خوب بازی کردند. سریال خانه به‌دوش نسبتا خلاقانه هست زیرا ۷۳% مخاطبان عقیده دارند داستان و ساختار سریال خانه به‌دوش غیرتکراری و جدید است. سریال خانه به‌دوش نسبتا محتوای مناسبی دارد زیرا ۷۲% مخاطبان عقیده دارند حرف و پیام سریال خانه به‌دوش مفید و ارزشمند هست. سریال خانه به‌دوش نسبتا موضوع ملموسی دارد چراکه ۶۰% مخاطبان عقیده دارند مسائل مطرح شده در سریال خانه به‌دوش جزو دغدغه‌های آنها هست. سریال خانه به‌دوش تا حد بسیاری مناسب خانواده هست چراکه ۸۵% مخاطبان عقیده دارند فضای سریال خانه به‌دوش با فرهنگ خانواده‌شان سازگار است. سریال خانه به‌دوش تا حد بسیاری مناسب کودکان هست چراکه ۷۵% مخاطبان عقیده دارند فضای سریال خانه به‌دوش مناسب کودکان است.

عوامل سریال خانه به‌دوش​

اگر از تصویربرداری سریال خانه به‌دوش خوشتان آمده و یا دوستش ندارید، بهتر است بدانید مدیر فیلمبرداری آن فرهاد سبکبار و مرتضی عسگری بوده است. اگر صدای خانه به‌دوش به‌گوشتان نشسته و یا از آن ناراضی هستید، شما را با صدابردار سریال خانه به‌دوش یعنی فرشید احمدی آشنا می‌کنیم. در مجموع بیش از ۲۴ نفر در تولید سریال خانه به‌دوش نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.

اطلاعات سریال خانه به‌دوش​

کاربران نیز در ۲۶ لیست از سریال خانه به‌دوش یاد کرده‌اند. همچنین در بخش بررسی سریال خانه به‌دوش ۵۲ نفر از میان مردم به نقد و تحلیل خود از خانه به‌دوش پرداخته‌اند. در داده‌کاوی و تحلیل ابر کلیدواژه‌ها بررسی‌های مردم برای سریال خانه به‌دوش، بیشترین واژه‌های تکرار شده عبارت است از: عطاران، خوب، بازی، جذب، هدف، بهترین و مخاطب. تاکنون در صفحه اختصاصی سریال خانه به‌دوش در منظوم اطلاعات بسیاری توسط پژوهشگران و مردم ثبت شده است؛ در بخش گالری عکس و پوستر سریال خانه به‌دوش ۹ عدد، در بخش ویدئو و تیزر سریال خانه به‌دوش ۲۹ عدد، در بخش حواشی سریال خانه به‌دوش ۱ عدد، گردآوری و درج شده است. همچنین تاکنون در بخش‌های دیالوگ برتر سریال خانه به‌دوش، سوتی سریال خانه به‌دوش و نقد سریال خانه به‌دوش هنوز موردی ثبت نشده است. قطعا ما و شما به این حد قانع نیستیم؛ باید به‌کمک علاقمندان فیلم، سریال و تئاتر، این دایرة‌المعارف آنلاین و بانک اطلاعات هنرمندان و آثار سینما، تلویزیون و تئاتر را کامل و کامل‌تر کنیم.

تسلیت چهره ها به درگذشت بازیگر خانه به دوش

سعید نوراللهی بازیگر سریال خانه به دوش و متهم گریخت روز گذشته 6 اردیبهشت ماه 98 بر اثر سکته مغزی درگذشت. این بازیگر پیشکسوت کشورمان سال 65 وارد دنیای بازیگری شد و روزهای زندگی اولین سریال تلویزیونی بود که در آن به ایفای نقش پرداخت.

هنرمندان و چهره های کشورمان با انتشار پست هایی درگذشت سعید نورالهی بازیگر پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفتند.

تسلیت بازیگران برای درگذشت سعید نوراللهی بازیگر خانه به دوش

درگذشت سعید نوراللهی بازیگر مهربان فیلم سینمایی لیلی با من و مارمولک اندوهی را به دل اهالی هنر نشاند و هنرمندان با انتشار پست هایی به همدردی با خانواده نوراللهی پرداختند و به آنها تسلیت گفتند.

حمید لولایی در خانه به دوش

خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران در ماه رمضان سال 83 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بعد از بارها پخش از شبکه های مختلف سیما هنوز هم یکی از سریال های پرطرفدار است که شخصیت هایش در ذهن های مردم ماندگار شده است.

بازی موفق حمید لولایی و رضا عطاران در خانه به دوش

حمید لولایی آقا ماشاالله ی معروف سریال خانه به دوش با بازی در این سریال خود را در لیست چهره های ماندگار سریال های ماه رمضانی جای داد و توانست از قامت نقشش در سریال زیر آسمان شهر خارج شود.

سریال ماندگار خانه به دوش با بازی حمید لولایی

بازیگران دیگر این سریال نیز مانند مریم امیرجلالی ، علی صادقی ، رضا عطاران و آناهیتا همتی نقش پررنگی در محبوبیت این سریال ایفا کردند و از همه آنها میتوان به عنوان چهره ماندگار سریال های تلویزیونی ماه رمضان یاد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wobvr