چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/13 02:00
خودرو
کد خبر: 24516

آخرین قیمت محصولات سایپا دربازار امروز پنجشنبه 13 مردادماه | جدول قیمت

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که محصولات سایپا هم امروز همانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که محصولات سایپا هم امروز همانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند که این امر نشان دهنده آن است که بازار خودرو بدون تغییر به تعطیلات آخر هفته رفته است.

به گفته فعالان بازار خودرو اخبار سیاسی که امروز اعلام شد بر بازار خودرو اثرگذار بود و موجب شد تا خودرو فعلا ترمز تغییر قیمت را بکشد و با ثبات در بازار عرضه شود.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار ۳۶۷ میلیون تومان عرضه شد و  «ساینا» هم بدون تغییر در بازار ۲۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار ۲۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورد

 

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم در بازار ۲۱۳میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۰۷ میلیون تومان دست به دست شد.  


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5zna