جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/03/13 03:18
علی دایی
کد خبر: 20258

علی دایی فقط یکبار ازدواج کرده است! | پس مادر دنیز کیست؟

علی دایی گفت: حاشیه مبنی بر 2 بار ازدواج کردن من صحیح نیست

علی دایی از نعمت خواهر محروم است. لقب علی دایی شهریار است. علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته می شود حضور شکوهمند علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ با موجی از واکنش‌های مثبت در داخل کشور مواجه شد.

حاشیه مبنی بر 2 بار ازدواج کردن من صحیح نیست؛ من یکبار ازدواج کردم و دو دختر دارم. دختر بزرگم دنیز در انگلیس مشغول تحصیل است و دختر کوچک ترم نورا در کنار من است.

 

علی دایی

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در استوری صفحه اینستاگرامش قهرمانی را به فرهاد مجیدی و شاگردانش تبریک گفت. او هم‌چنین از اعضای باشگاه پرسپولیس به خاطر تلاشی که در این فصل داشتند تشکر کرد.

کل کل جالب دایی و فردوسی پور بر سر بردن بازی پینگ پنگ را عادل برد تا همان طور که علی دایی قول داده بود مجبور شود ست کامل لباس لیورپول را برایش بخرد. دایی گفته بود اگر من باختم میگم بچه‌ها از انگلیس ست کامل لباس لیورپول را برایت بیاورند اما تو به قیافه‌ات نمی‌خورد که مرا ببری. عادل در نهایت این بازی دوستانه اما مهم را دو بر یک برد تا نوبت دایی باشد که به وعده اش عمل کند.

فردوسی پور البته کلی لباس و گرمکن لیورپول دارد اما بردن دایی مزه دیگری داشت و او که مطمئن بود دایی را شکست می‌ دهد، بعد از پیروزی هم به طور محترمانه کلی برای شهریار کری خواند و گفت من که گفتم برنده می‌شوم.

قرار بود اگر دایی این مسابقه پینگ پنگ را ببرد، عادل برای او فقط یک جوراب بخرد که با توجه به نتیجه مسابقه این قضیه منتفی است.

علی دایی به خبر خرید کارخانه فولاد واکنش جالبی نشان داد.

دیروز برخی از رسانه خبر دادند که شهریار فوتبال ایران، کارخانه فولاد بردسیر کرمان را که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی بود، خریده تا این کارخانه به فعالیت و حیات خود ادامه دهد. در خبرها آمده بود دایی با این کار ۲۰۰۰ کارگر را از بیکاری نجات داده است.

علی دایی

اما ساعاتی بعد از انتشار این خبر که به شدت در فضای مجازی مورد استقبال و تمجید قرار گرفت علی دایی اصل موضوع را تکذیب کرد و نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است.

علی دایی

عادل فردوسی پور قرار است در فوتبال 360 پذیرای علی دایی باشد تا با او درباره متن و حاشیه فوتبال ایران گفت وگو کند.

عادل فردوسی‌پور مدتی است فعالیت رسانه‌ای خود را با «فوتبال 360» شروع کرده است. روز گذشته با انتشار تیزری با شعار« فوتبال برای همه» به شکل رسمی از این اپلیکیشن رونمایی شد.

علی دایی

‎در اپلیکیشن فوتبال 360 ، اخبار، گزارش‌ها و تمام اتفاقات فوتبالی ایران و جهان در قالب متن، ویدیو و پاتکست ارائه می‌شود. اما اتفاق مهم در این اپلیکشن قرار است در بخش ویدیو آن بیفتد. جاییکه طبق تیزر پخش شده، عادل فردوسی پور همراه با کارشناسان و مهمانان ویژه بازی‌های مهم داخلی و خارجی را بررسی خواهد کرد. طبق اخبار رسیده علی دایی اسطوره فوتبال ایران نخستین مهمان عادل در برنامه فوتبال 360 خواهد بود.

‎یکی از برنامه‌های ویژه این اپلیکیشن پوشش مستقیم فوتبال‌های اروپایی است، که قرار است مهمترین بازی‌های اروپایی با گزارش عادل فردوسی پور پخش شود. احتما اینکه این اتفاق از بازی فینال لیگ قهرمانان بین تیم های رئال مادرید و لیورپول بیفتد زیاد است.

او محتوای این اپلیکشن در قالب عکس نوشت، متن و ویدیو در صفحه اینستاگرام فوتبال 360 هم بارگذاری می‌شود.

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

نام :علی 

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین 1348

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم 

لقب :شهریار

قد 193

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

 علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد.مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

علی دایی

علی دایی

شروع فوتبال علی دایی در ایران

علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری که در آن متولد شده بود، یعنی تیم استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل، به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاهی تاکسیرانی تهران، به تیم بانک تجارت ملحق شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j57xe