یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/28 12:12
علی دایی
کد خبر: 19897

ملاقات جنجالی دوباره علی دایی و عادل فردوسی پور | ملاقات های مشکوک علی دایی سوژه شد

علی دایی هفته گذشته در دفتر کارش میزبان عادل فردوسی پور بود

علی دایی دو فرزند دختردارد اما اخیرا خبر وجود دختر اول علی دایی داغ شد. علی دایی در حال حاضر متاهل است و با همسر دومش زندگی می کند. و در ادامه به جزئیات بیشتری به زندگی خصوصی علی دایی می پردازیم.

علی دایی هفته گذشته در دفتر کارش میزبان عادل فردوسی پور بود.این ملاقات مجددا این هفته تکرار شد و این بار دایی در رستورانش میزبان مجری سابق برنامه نود بود.

عادل این روزها به طور جدی دنبال برنامه ریزی برای فوتبال ۳۶۰ است و به نظر می رسد ملاقات مجدد او با دایی بی ربط با این موضوع نبوده است.

البته این بار افراد دیگری هم در این ملاقات حضور داشتند. فرشاد فرجی، مدافع فعلی پرسپولیس و مهرداد کفشگری، هافبک پیشین سرخپوشان هم در این دیدار حضور داشتند.

علی دایی

علی دایی در شمال یک ویلای مجلل و گران قیمت دارد که خودش آن را ساخته است. ساخت این ویلای مجلل بیش از یک سال طول کشیده است. البته علی دایی به غیر از این ویلا یک باغ بزرگ هم در رامسر دارد.

علی دایی

دنیز دایی ، دختر علی دایی از ازدواج اولش که در خارج از ایران زندگی می کند، از حضور خود در ایران خبر داد.

دنیز دایی طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری در اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را از سفرش به ایران باخبر کرده است.

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش حدود شش هزار بازدید کننده دارد. او در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش خود منتشر می کند. همچنین تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می شود.

علی دایی

او در حال و هوای کریسمسی لندن به کافه رفته و دو عکس در کنار خرسی بزرگ منتشر کرده است، این عکس آنقدر مورد توجه دنیز بوده که به عکس اصلی پروفایل دختر علی دایی تبدیل شده است.

علی دایی در آخرین گفت و گوی خود از دغدغه های این روزهایش در زندگی شخصی گفت

در حال حاضر مهاجمان خوبی در فوتبالمان داریم اما مهدی طارمی و سردار آزمون فوق العاده هستند.

و سبک بازی کدام یک به شما نزدیک تر است؟

فکر می کنم مهدی طارمی بیشتر به من شبیه باشد.

روزی که او را به پرسپولیس آوردید باور داشتید به چنین نقطه ای در فوتبال ما برسد؟

خدا را شکر در خیلی چیزها اشتباه نکرده ام. افتخار می کنم بچه های من در پرسپولیس سالهای بعد موفق بودند. بچه هایی مثل امید عالیشاه، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و…

علی دایی

از تیم ملی و اسکوچیچ برایمان بگویید.

به ایشان تبریک می گویم. بدون هیچ دغدغه ای فوتبال ما با مربیگری ایشان به جام جهانی صعود کرد.

وقتی به جام جهانی صعود کردیم خیلی ها گفتند یک مربی مثل علی دایی در جام جهانی باید جای دراگان اسکوچیچ کار کند.

لطفشان بوده و کسانی که فوتبالی هستند خیلی چیزها را می دانند اما من چیز خاصی نمی توانم بگویم. اگر پیشنهاد هم بدهند اصلا حرفه ای نیست در این شرایط جای کسی را در تیم ملی فوتبال کشورم بگیرم.

بیوگرافی علی دایی

نام :علی 

نام خانوادگی :دایی

تاریخ تولد :1 فروردین 1348

محل تولد :اردبیل

پست :مهاجم 

لقب :شهریار

قد 193

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

علی دایی

علی دایی در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما علی دایی از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود. علی دایی در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

علی دایی که به عنوان بازیکن سخت کوش و خستگی ناپذیر شناخته میشود در تحصیل به لیسانس متالوژی قانع نبوده و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

 علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد.مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

فعالیت های اقتصادی و محبوبیت ورزشی علی دایی را از نیکوکاری و کارهای خیرخواهانه غافل نکرده و در سال 1385 یک هنرستان کار و دانش در شهرک گلستان اردبیل با تمامی تجهیزات به نام ابوالفضل دایی(پدرش) ساخت و تحویل آموزش و پرورش ناحیه 1 داد.

علی دایی

علی دایی

شروع فوتبال علی دایی در ایران

علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری که در آن متولد شده بود، یعنی تیم استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل، به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاهی تاکسیرانی تهران، به تیم بانک تجارت ملحق شد.

او در طی چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت در ۷۵ بازی نقش داشت و موفق شد که بیش از ۴۰ گل برای این تیم به ثمر برساند. باشگاه بعدی دایی که طرفداران زیادی هم دارد، پرسپولیس است. علی دایی در سال ۷۳ – ۷۴ شمسی به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36e5ze