سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/28 08:47
آزیتا حاجیان
کد خبر: 19896

ازدواج جالب آزیتا حاجیان با هم دانشگاهی‌اش | همسر آزیتا حاجیان کیست؟

حدود یک سال پس از این که آزیتا حاجیان از محمدرضا شریفی نیا طلاق گرفت با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا است.آزیتا حاجیان   (هدی حاجیان) دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. آزیتا حاجیان دو دختر دارد. آزیتا حاجیان در حال حاضر متاهل است.

آزیتا حاجیان   فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم «دزد عروسک‌ها» ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد.  آزیتا حاجیان  در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد. آزیتا حاجیان  لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.  

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان  همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی اس با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است.

آزیتا حاجیان   (هدی حاجیان) دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر است. وی همسر سابق محمدرضا شریفی نیا (بازیگر و برنامه ریز) بود و همچنین مادر مهراوه و ملیکا شریفی نیا (بازیگران) است. او فعالیت هنری خود را از 1354 با نمایش خورشید خانم آفتاب کن آغاز کرد.

آزیتا حاجیان

محمد کریمی هراتی، همسر دوم آزیتا حاجیان، یک نقاش بسیار حرفه ای است و علاوه بر فعالیت در رشته طراحی داخلی در رشته معماری نیز تحصیل کرده و از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده است.

آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش با محمد کریمی هراتی گفت:

«آقای محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بودند. همسر من در جوانی طراح صحنه تئاتر بودند. ایشان در یکی از نمایش های تئاتر تهران که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه فعالیت می کردند. همسر دوم من با یکی از دوستان من که همکلاسی من بود ازدواج کرد و من با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کردم .

آزیتا حاجیان

دوستم با شوهرش آقای هراتی به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر سرطان فوت کردند. به همین دلیل، ایشان دوباره سال ها قبل به ایران بازگشتند. استاد محمد کریمی هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری بوده و نقاشی ماهر هستند.»

در نشست مطبوعاتی پرسش و پاسخ ، خبرنگار سوال زشتی از پژمان جمشیدی پرسید که باعث عصبانیت آزیتا حاجیان شد ، همانطور که در فیلم زیر مشاهده می کنید:

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45agpq