دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/28 06:23
پوریا پورسرخ
کد خبر: 19893

ثروت و ماشین لاکچری پوریا پورسرخ غوغا به پا کرد | پوریا پورسرخ مالش را به رخ کشید

اخیرا بحث درآمد و ماشین لاکچری پوریا پورسرخ در فضای مجازی پیچیده است که در ادامه به جزئیات بیشتری می پردازیم.

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد 4 تیر 1356 شهر تهران است. پوریا پورسرخ ورزشکار است و پوریا پورسرخ رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد.پوریا پورسرخ در زمان کودکی بسیار شر و شیطان بود.

در این قسمت بیوگرافی بازیگر خوب کشورمان پوریا پورسرخ را قرار داده ایم. در ادامه این مطلب اطلاعات زندگی شخصی و هنری پوریا پورسرخ، عکس های همسر و تصاویر جدید او را قرار داده ایم.

پوریا پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد 4 تیر 1356 شهر تهران است. او ورزشکار است و در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد. مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

نخستین سریال پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ نخستین بار در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بازی کرد و به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و بعد از این سریال نقش های متفاوتی را بازی کرد.

او در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

پوریا پورسرخ

بازی در نخستین فیلم سه بعدی ایران

پوریا در نخستین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش اول آقای الف ایفای نقش کرد و همچنین در طولانی ترین سریال ایرانی یعنی کیمیا هم ایفای نقش کرده است.

شیطون بودن پوریا پورسرخ و درس خواندن بودنش

پوریا پورسرخ در زمان کودکی بسیار شر و شیطان بود. او با این وجود درس هایش بسیار عالی بود.بقدری درس هایش خوب بود که خیلی راحت وارد دانشگاه شد.

او مدتی هم برای تحصیل از کشور خارج شد و مدرک کارشناسی ارشد را گرفت. او فوق لیسانس را در تهران خواند و در رشته فیزیولوژی گیاهی رتبه سوم شد.

پوریا پورسرخ با اینکه خیلی درس خوان بود ولی تمام مدرسه از او عاصی شده بودند و به جز انضباط و جغرافیا همه درس هایش عالی بود. او از درس جغرافیا گریزان بود و مجبور شد که با تک ماده این درس را قبول شود.

پوریا پورسرخ

ازدواج و همسر پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ هنوز مجرد است و با خانواده اش در محله جردن زندگی می کند. او هنوز برای ازدواج تصمیم نگرفته است و دلیل اصلی را شرایط فعلی بین جوانان اعلام کرده است. او می گوید در دوره ای که مد شده است می گویند اتومبیل شما چیست؟ منزل شما کچاست؟ کجا مسافرت می روید و این سوال ها بین دختر و پسرها مد شده و آدم خیلی راحت نمی تواند کیس مورد نظر خود را پیدا کند. پوریا پورسرخ می گوید :

به محض این که کیس مناسبم را پیدا کنم و از همه جهات ببینم که با هم هماهنگی و تفاهم داریم مطمین باشید که معطل نخواهم کرد. به نظر پوریا پورسرخ که در محله جردن تهران می نشیند اصلا مرزبندی های شمال شهرو پایین شهر بی معنی است.

اعلام خبر ازدواج در دورهمی

او در برنامه دورهمی اردیبهشت سال 99 اعلام کرد که در سال 98 ازدواج کرده است. او از زندگی مشترک و همسرش ابراز رضایت کرد.

پوریا پورسرخ قبل از اینکه در سریال وفا بازی کند، همزمان با ورودش به مقطع دکترا پیشنهاد بازی در سریال تلوزیونی فرار بزرگ را پذیرفت و با این کار وارد حرفه بازیگری شد. پوریا پورسرخ به دلیل اینکه هم درس می خواند و هم کارش را که به رشته تحصیلی اش مربوط بوده را انجام می داد از سوی دیگر وارد عرصه بازیگری شده بود شبانه روز وقت گذاشت تا بتواند به خوبی از عهده کارهایش بر آید. به قول خودش حتی در 24 ساعت وقت کم می آورد ولی پیشتکار پوریا پورسرخ واقعا و مثال زدنی بود.

پوریا پورسرخ

بزرگترین شانس زندگی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ می گوید که نقش ژوبین در سریال وفا بزرگترین شانس زندگی او بوده است. پوریا پورسرخ دو ماه در لبنان سپری کرد. با بازی در سریال وفا خیلی زود عکس ها و پوسترهایش در همه جا پخش شد و اسم او یک شبه روی زبان ها افتاد و به اوج رسید.

پوریا پورسرخ در اواخر سال1384 پیشنهاد بازی در سریال وفا را به سفارش آقای لطیفی پذیرفت. شخصیت ژوبین پناهی انقدر برای او جذاب بود که نتواند نه بگوید. به نظر پوریا پورسرخ سپردن نقش ژوبین به او یکی از شانس های بزرگ زندگی اش بود. به خاطر بازی در سریال وفا چندین ماه درگیر این پروژه بود. حتی پوریا پورسرخ دو ماه را در لبنان سپری کرد. با پخش سریال وفا زندگی پوریا پورسرخ وارد مرحله تازه ای شد. خیلی زود عکسها و پوسترهای پوریا پورسرخ در همه جا پخش شد. اسم او یک شبه بر سر زبانها افتاد و به اوج رسید. البته این اتفاق فرخنده باعث شد تمام فعالیت های قبل از عید پوریا پورسرخ مثل تحصیل و کارش مختل شود. البته باید گفت هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

پوریا پورسرخ

فیلم شناسی پوریا پورسرخ

سینما

1393، کیمیا

1392، قرار بعدی همان‌جا

1391، آقای الف

1389، آخرین سرقت

1389، گلوگاه شیطان

1389، هر چی خدا بخواد

1389، روز رستاخیز

1388، ناسپاس

1388، چراغ قرمز

1388، شیر و عسل

1388، به دنبال خوشبختی

1387، آناهیتا

1387، خاطره

1387، دل خون

1387، حرکت اول

1387، عیار 14

1385، روز سوم

1385، پسران آجری

1385، مصائب دوشیزه

1385، مهمان

1384، جنایات و جنحه

مجموعه‌های تلویزیونی

پیکسل (محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۶) شبکه نمایش خانگی

مرز خوشبختی (حسین سهیلی زاده، ۱۳۹۵) (ویژه عید نوروز) شبکه ۲

برادر (جواد افشار، ۱۳۹۵)(ویژه ماه رمضان) شبکه ۲

بیمار استاندارد (سعید آقاخانی، ۱۳۹۴) (ویژه عید نوروز) شبکه ۳

پیکسل (محمدحسین لطیفی، ۱۳۹۶) شبکه نمایش خانگی

سریال ماتادور «کارگردان: فرهاد نجفی 1391» «مجموعه تلویزیونی وِیژه هفته ناجا»

مرد نقره‌ای «کارگردان: کاظم معصومی 1391» «مجموعه تلویزیونی»

دختران حوا «جسین سهیلی زاده 1391»

سقوط آزاد «علیرضا امینی 1390»

مسیر انحرافی «بهرنک توفیقی 1390» شبکه 3

پایتخت 1 «سیروس مقدم 1389»

رستگاران «سیروس مقدم 1388»

روز حسرت «سیروس مقدم 1387»

سریال روز حسرت «کارگردان: فرهاد نجفی 1387»

سریال شکرانه «کارگردان: سعید سلطانی 1386»

سریال صاحب‌دلان «کارکردان: محمدحسین لطفی 1385»

سریال وفا «کارکردان: محمدحسین لطفی 1385»

سریال فرار بزرگ «محمد حسین لطفی -1383»

پوریا پورسرخ در سریال از یادها رفته ایفای نقش کرد. این سریال به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در ماه رمضان سال 98 پخش شد. پوریا پورسرخ در این سریال در کار حسین یاری، میترا حجار، هلیا امامی، بیتا فرهی، کامران تفتی و لیلا بلوکات ایفای نقش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqm6z