یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/24 14:03
حسن یزدانی
کد خبر: 19816

حسن یزدانی ثروتش را به رخ کشید | همسر حسن یزدانی کیست ؟

ماجرای ازدواج حسن یزدانی با یک عکس دوباره جنجالی شد که در ادامه به زندگی خصوصی این ورزشکار می پردازیم.

حسن یزدانی مدال های زیادی در آوردگاه های مختلف به دست آورده است . ماجرای ازدواج حسن یزدانی با یک عکس دوباره جنجالی شد . حسن یزدانی افتخاری بی رقیب برای ایران رقم زد.حسن یزدانی کشتی گیر معروف تیم ملی ایران است . 

عکس عروسی حسن یزدانی لو رفت یا ساختگی است؟

 او در پاسخ به سوال یکی از دنبال کنندگانش که پرسیده بود”چرا دروغ میگویی؟ عمرا حسن یزدانی زن گرفته باشد! اگر راست میگویی سند نشان بده” که  عکس زیر را از عروسی یزدانی منتشر کرد.

عکس لو رفته عروسی حسن یزدانی

البته با بررسی های بیشتر هنوز نمی توان به طور قطع این عکس عروسی حسن یزدانی را تایید کرد چرا که به علت کیفیت پایین، امکان فتوشاپ بودن و ساختگی بودن این عکس بسیار زیاد است.

ماجرای ازدواج حسن یزدانی و همسر کرمانشاهی اش

در ماه های گذشته خبری توسط چند منبع خبری مبنی بر ازدواج حسن یزدانی با همسرش که اهل کرمانشاه بوده خبرساز و جز پربیننده ترین اخبار بوده اما مدت کوتاهی بعد از انتشار این شایعات، هادی عامل مجری کشتی صدا و سیما در یک برنامه زنده اعلام کرد که حسن یزدانی ازدواج کرده و خانمش کارمند شرکت هواپیمایی است.

تکذیب ازدواج حسن یزدانی توسط خودش

اما زیاد از این شایعات نگذشته بود که حسن یزدانی با حضور در یک مراسم افتتاحیه جواب اخبار ازدواجش با یک خانم کرمانشاهی را داد.

ازدواج حسن یزدانی تکذیب شد

حسن یزدانی با حضور در یک مراسم تجلیل در یک مرکز خرید در تهران خبر ازدواجش را تکذیب کرد. در این مراسم مجری از حسن یزدانی می پرسد که واقعا داماد شده؟ که یزدانی با اعلام جواب نه و اینکه قسمت نشده باعث تعجب مجری و افراد حاضر می شود.

حسن یزدانی

همسر حسن یزدانی کیست؟

هنوز مشخصات یا تصویری از همسر حسن یزدانی منتشر نشده اما بنا بر اطلاعات همسر کشتی گیر مازندرانی اهل کرمانشاه و از کارمندان یک شرکت هواپیمایی معروف است.

بیوگرافی کوتاه حسن یزدانی

حسن یزدانی چراتی  متولد ۵ دی ۱۳۷۳ در جویبار استان مازندران، کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در وزن ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ در وزن ۸۶ کیلوگرم، مدال نقره قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در وزن ۷۰ کیلوگرم، مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۸، مدال نقره مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ و همچنین مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در نروژ است.

حسن یزدانی

حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

زندگی کشتی گیر حسن یزدانی

حسن یزدانی در یک خانواده 6 نفره زندگی می کند و 3 برادر دارد و حسن یزدانی پسر سوم این خانواده است. پدر حسن یزدانی هم در رشته کشتی فعالیت داشته است اما نه بطوری که به صورت حرفه ای کشتی را دنبال کند و کشتی سنتی کار می کرد.

محل زندگی حسن یزدانی در گیل خواران شهرستان جویبار می باشد، همچنین حسن یزدانی در رابطه با مردم شهرش اینگونه می گوید:هم شهری هایم برای قهرمانان احترام بسیاری قائل هستند و علاقه بسیاری به ورزش کشتی دارند.

حسن یزدانی

شروع کشتی حسن یزدانی

حسن یزدانی در دوران کودکی اش زمانی که مسابقات در شهرستان جویبار برگزار می شد، برای تماشا در مسابقات حضور پیدا می کرد و اینگونه شد که یزدانی به ورزش کشتی علاقه پیدا کرد.

زمان ازدواج کشتی گیر حسن یزدانی

حسن یزدانی در حال حاضر مجرد است و فعلا قصدی برای ازدواج ندارد. حسن یزدانی قرار است پس از مسابقات المپیک 2021 توکیو ژاپن با مشورت خانواده اش ازدواج کند.

هدف حسن یزدانی در کشتی

کشتی گیر حسن یزدانی:از همان روزهای ابتدایی که کشتی را شروع کردم، با این هدف کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم که به بالاترین مقام در ورزش برسم.

تحصیلات حسن یزدانی

کشتی گیر حسن یزدانی دانشجوی سما دانشگاه آزاد است و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر پیگیری می کند، وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

حسن یزدانی

حسن یزدانی در سال های ابتدایی کشتی

حسن یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال 2006 میلادی آغاز کرد. او پس از چند سال و در سال 2011 به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در آگوست سال 2011 با شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 به مدال برنز وزن 50 کیلوگرم دست یافت. نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، یزدانی در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان جهان شرکت کرد و با کسب عنوان دوم به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

حسن یزدانی در ژوئن سال 2014 به عنوان نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا شرکت کرد و با پیروزی مقابل همه رقیبان به قهرمانی رسید و مدال طلا گرفت. او دو ماه بعد در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان در زاگرب کرواسی در وزن 66 کیلوگرم شرکت کرد و قهرمان جوانان جهان شد. یزدانی پس از این قهرمانی به رده سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابلوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد.

کودکی حسن یزدانی

حسن یزدانی ورزش کشتی را از سن 11 سالگی آغاز کرده و اولین مربی حسن یزدانی حاج محمد اسماعیل پور بوده است، اما پس از حدود یک سال کشتی را به طور بسیار جدی زیر نظر همت مسلمی ادامه داد و در حال حاضر هم در کنار همت مسلمی (مربی دوران کودکی اش) تمرینات خود را پیگیری می کند.

حسن یزدانی

مدال های یزدانی از کودکی تا به رده سنی جوانان

مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا 2011 در وزن 50 کیلوگرم

مدال نقره قهرمانی نوجوانان جهان 2011 در وزن 50 کیلوگرم

مدال طلا قهرمانی جوانان آسیا 2014 در وزن 66 کیلوگرم

مدال طلا قهرمانی جوانان جهان 2014 در وزن 66 کیلوگرم

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

کشتی گیر حسن یزدانی در فینال مسابقات جام جهانی کرمانشاه 2017 در مقابل کشتی گیر دیوید تیلور از کشور آمریکا با نتیجه 8 بر 4 مغلوب شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5mpo