دوشنبه 21 اسفند 1402 - 11 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/02/18 23:37
رضا رویگری
کد خبر: 19720

پول های رضا رویگری لو رفت | افشاگری رضا رویگری از درآمد میلیاردی اش

رضا رویگری در برنامه دورهمی از درامدش افشاگری کرد.

رضا رویگری در کهریزک بستری شده و کسی به ملاقات رضا رویگری تا قبل از انتشار ویدیو جنجالی نرفته است. همسر جوان رضا رویگری او را در خانه سالمندان رها کرد. رضا رویگری یک فرزند دارد که با مادرش زندگی می کند.

ماجرای حضور رضا رویگری در خانه سالمندان کهریزک و انتشار ویدیوی گلایه‌مندی این بازیگر از وضعیتی که در آن به سر می‌برد در روزهای اخیر بحث‌های زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد. حالا ویدیویی از حضور رضا رویگری در برنامه دورهمی سال ۱۳۹۶ در حال دست به دست شدن است که در آن این بازیگر حرف‌هایی می‌زند که شاید چندان به وضعیت این روزهای او نامرتبط نباشد.

دلیل بی پولی رضا رویگری

در قسمتی از این برنامه مهران مدیری از رضا رویگری می‌پرسد چرا با وجود بیش از چهار دهه فعالیت هنوز به نقطه امن نرسیده است؟ این بازیگر در پاسخ می‌گوید:

خداوکیلی کم پول در نیاوردم، اما اطرافم خدا رو شکر پول مفت‌‌خور زیاد بود و آدم‌هایی کنارم قرار گرفتند که استحقاقش را نداشتن از من بکنند و بروند، اما کندند… از طرفی ما فکر می‌کنیم همیشه همینطور می‌مانیم، نه به مریضی فکر می‌کنیم و نه ممنوع الکاری… من برای مجموعه مختار هفت قرارداد داشتم. اما مغز بیزنسی ندارم. پدرم هم ورشکست شد، او هم خدا بیامرز این‌کاره نبود.

رضا رویگری

بزرگ‌ ترین ترس رضا رویگری در زندگی

وقتی مهران مدیری درباره بزرگ‌ترین ترس زندگی‌اش از او می‌پرسد جواب می‌دهد:

بزرگ‌ترین ترسم این است که آخر ماه شود و پول کرایه خانه‌ام را نداشته باشم. دلم می‌خواهد عاقبت به خیر شوم. دلم می‌خواهد تا روزی که زنده‌ام دستم جلوی کسی دراز نشود و آنقدر روی پاهای خودم باشم که بتوانم زندگی‌ام را بچرخانم.

رضا رویگری، پولدارترین بازیگر ایرانی است!

رضا رویگری در بخش دیگری از گفت‌وگو با مهران مدیری درباره ظاهر غلط‌اندازش و اینکه مردم فکر می‌کنند پولدار است این‌طور توضیح داد:

من واقعا آدم پولداری نبوده‌ام و به جز یکی دو بار نقش پولدار را بازی نکردم. به من می‌خورد که پولدار باشم، پس لااقل بگذارید نقشش را بازی کنم. وقتی در واقعیت چنین چیزی وجود ندارد چرا نقشش را بازی نکنم؟

رضا رویگری

یک بار در حرم حضرت ابوالفضل خانمی با لهجه اصفهانی‌اش از من پرسید: «آقای رویگری راسته که میگن شما پولدارترین بازیگر ایرانی هستید؟» گفتم اگر سریال به کجا چنین شتابان که تازگی پخش شده را می‌گویی، آن جواهرات، نبات‌های رنگ شده بودند و آن پول‌ها را هم خودمان چاپ کرده بودیم.

شروع بازیگری رضا رویگری

وقتی مهران مدیری درباره شروع علاقه رضا رویگری به بازیگری از او می‌پرسد این بازیگر این‌طور جواب می‌دهد:

در کوچه‌های شمران نصف هندوانه را مثل کلاه‌خود روی سرمان می‌گذاشتیم و دو پر درون آن فرو می‌کردیم، و از یک تکه چوب و در حلبی پیت بنزین به عنوان سپر استفاده می‌کردیم و نقش رستم و سهراب را بازی می‌کردیم. از همان موقع به بازیگری فکر می‌کردم. بعد از آن سال‌ها تئاتر کار کردم اما اولین کار جدی‌ام مجموعه محله بهداشت بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3womlr