پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/12/06 07:53
رامبد جوان
کد خبر: 19106

ببینید | سوپرایز ویژه رامبد جوان برای نگار جواهریان | فیلم

رامبد جوان به مناسبت تولد نگار جواهریان او را سوپرایز کرد.

رامبد جوان بازیگر و مجری خوش ذوق و خنده رو برای تولد همسرش او را سوپرایز کرد. رامبد جوان روز تولد نگار جواهریان هدیه ویژه ای به او تقدیم کرد. رامبد جوان افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیما دارد. رامبد جوان از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.

سورپرایز جالب رامبد جوان برای تولد نگار جواهریان روز گذشته در پشت صحنه سریال خاتون با حضور اشکان خطیبی دیگر بازیگر این سریال مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت.

نگار جواهریان از جمله بازیگران اصلی سریال خاتون می باشد که از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد و او در روز تولد خود با حضور رامبد جوان و همسرش و دیگر عوامل پشت صحنه و سریال سورپرایز شد.

تصاویر جدید نگار جواهریان و مراسم جشن تولدش در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

نگار جواهریان متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تهران است او همسر رامبد جوان کارگردان،بازیگر و مجری سینما و تلویزیون است.

این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر می باشند نگار جواهریان دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی لباس و صحنه بوده و فعالیت‌های خود را از صحنه تئاتر آغاز کرد و برای بازی در فیلم طلا و مس موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ماجرای جنجالی تولد نوردخت دختر نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا و اعطای تابعیت کانادایی به فرزندشان به عنوان یک حاشیه جنجالی برای این دو بازیگر سینما و تلویزیون رقم خورد./ همشهری آنلاین

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byqxe