پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/05 02:01
ارز دیجیتال | رمز ارز | بیت کوین | بلک فرایدی رمز ارزها
کد خبر: 17715

بلک فرایدی در صرافی‌های رمز ارز ایرانی

صرافی‌های رمز ارز ایرانی امروز جمعه ۵ آذر ماه به مناسبت بلک فرایدی کمپین‌های متنوعی را برای کاربران خود تدارک دیده‌اند.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات اطلاعیه‌های هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. 

این مطلب صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های رمز ارز است و به هیچ عنوان توصیه خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیست.

جمعه سیاه صرافی بیت ایمن، معامله بدون کارمزد!

 صرافی بیت ایمن در کمپین جمعه سیاه خود به مدت ۲۴ ساعت (۵ آذر ماه) کارمزد معاملات را برای معامله‌گران حذف خواهد کرد. 

صرافی اکسیر

 صرافی اکسیر اعلام کرد سه بازار پرحجم اکسیر یعنی بیتکوین-تومان (BTC-IRT)، اتریوم-تومان (ETH-IRT) و لینک- تومان (LINK-IRT) برای تمامی سطوح کاربری به حالت کارمزد یکسان درآمده و کارمــزد این بازارها ۰.۰۵٪ برای Maker و ۰.۱٪ برای Taker خواهد بود.

کمپین جمعه سیاه صرافی تبدیل با کارمزد صفر در معاملات

 صرافی تبدیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کاربران این صرافی می‌توانند در تاریخ ۵ آذر ۲۰ رمز ارز را با کارمزد صفر معامله کنند. 

قرعه‌کشی ۱۴ جایزه شامل آیفون ۱۳ در صرافی بیت پین

 صرافی بیت پین از بین کاربرانی که سطح کاربری خود را تا سطح ۳ ارتقا دهند قرعه‌‌کشی انجام خواهد داد و به یک برنده خوش شانس آیفون ۱۳ هدیه می‌دهد. این کمپین از تاریخ ۲ آذر تا ۱۵ آذر ادامه خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند با خرید در بخش خرید آسان این صرافی شانس خود را ۲ برابر کنند. همچنین ۱ ساعت هوشمند شیائومی، ۲ تا پاوربانک شیائومی، ۱ اسپیکر بلوتوثی JBL و ۱,۰۰۰,۰۰۰ شیبا (برای ۹ نفر، هر نفر ۱۱۳ هزار شیبا)، بخشی از جایزه‌های بیت پین برای کاربران این صرافی خواهد بود.

۲۲ میلیون شیبا هدیه صرافی ارز پایا

صرافی ارز پایا به مناسبت سومین سالگرد فعالیت خود به کاربرانی که از تاریخ ۲ آذر ماه لغایت ۲ دی ماه در این صرافی فعالیت داشته باشند، ۲۲ میلیون توکن شیبا هدیه خواهد داد. بخشی از برنامه‌های این صرافی به این صورت است:

به تمام کسانی که در بازه زمانی ٢ آذر تا ٢ دی در سایت ارزپایا ثبت نام کرده و اولین تراکنش خود را انجام دهند، ٢٢ هزار شیبا به صورت رایگان هدیه می‌شود. همچنین از بین ٢۰۰ معامله‌گر برتری که بیشترین تعداد معامله را در بازه زمانی ٢ آذر تا ٢ دی داشته باشند، قرعه کشی انجام شده و به یک نفر ٢٢ میلیون ارز شیبا هدیه می‌شود.

توکن بی‌بی دوج در صرافی رمزینکس لیست شد

صرافی رمزینکس رمز ارز BABYDOGE را به لیست بازارهای معاملاتی خود اضافه کرده است. این صرافی خاطر نشان کرد:

با توجه به قوانین ارز بیبی دوج (از مجموعه ارز های تورم منفی deflationary tokens)، کارمزد انتقال معادل درصدی از مقدار انتقال است. این کارمزد در حال حاضر معادل ۱۰٪ است. از این رو هر واریز کاربر پس از کسر ۱۰٪  در کیف‌پول رمزینکس وی شارژ میشود و هزینه برداشت نیز برابر ۲۰٪ خواهد بود. به عنوان مثال اگر قصد انتقال ۱۰۰ میلیون بیبی دوج را به رمزینکس داشته باشید، ۹۰ میلیون واحد توسط رمزینکس دریافت خواهد شد که با توجه به هزینه های تخلیه آدرس‌ها برای رمزینکس مجبور به کسر ۱۰٪ و ثبت ۸۱ میلیون واحد در کیف پول شما خواهند بود.

همچنین اگر بخواهید هنگام برداشت ۱۰۰ میلیون واحد بیبی دوج دریافت کنید می‌بایست در رمزینکس یک برداشت حدود ۱۲۵ میلیون واحدی ثبت کنید.

کمپین شب یلدا صرافی کوین‌نیک

 کمپین شب یلدا نیک پرداخت از ۲۲ آبان ماه آغاز شده است و تا شب یلدا ادامه خواهد داشت. در این مدت کاربرانی که در این صرافی ثبت نام کنند می‌توانند شانس خود را برای دریافت جوایز این کمپین امتحان کنند. همچنین کاربرانی که در این مدت سفارش نقد کردن دارایی داشته باشند می‌توانند در قرعه کشی این کمپین شرکت کنند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaxpq