یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/09/02 15:22
فوتبال
کد خبر: 17679

الهلال برای چهارمین بار قهرمان آسیا شد

تیم فوتبال الهلال عربستان با پیروزی دو بر صفر برابر پوهانگ کره‌جنوبی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید​.

تیم های فوتبال الهلال و پوهانگ استیلرز امروز برگزار کننده دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ هستند. دو تیم که تاکنون با ۳ عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم های آسیا محسوب می شوند و تیمی که امروز جام را بالای سر ببرد، با کسب ۴ عنوان قهرمانی در قاره کهن، پرافتخارترین تیم باشگاهی آسیا لقب خواهد گرفت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، این هشتمین فینال الهلال در رقابت های باشگاهی قاره آسیاست. تیم پرافتخار عربستانی در ۴ دیدار تن به شکست داده و امیدوار است امروز با حمایت ۶۸ هزار تماشاگر خودی، چهارمین عنوان قهرمانی را کسب کند و بر بام فوتبال آسیا بایستد. در سمت دیگر نیز پوهانگ چهارمین تجربه خود در فینال های آسیایی را تجربه می کند. این تیم با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در دیدارهای پایانی پای به زمین مسابقه می گذارد و امیدوار است این رکورد ویژه را حفظ کند.

شین جین هو هافبک پوهانگ پس از هموطنش نام گونگ دو که در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ با پوهانگ و سئونگنام قهرمان این مسابقات شد، به دومین بازیکن تاریخ تبدیل شده که در دو فصل متوالی با دو باشگاه مختلف به فینال لیگ قهرمانان قهرمانان آسیا راه یافته است. اوسال گذشته بازوبند کاپیتانی اولسان هیوندای را بر دست بسته بود و با غلبه بر پرسپولیس، جام قهرمانی را بالای سر برد و حالا امیدوار است به رکوردی ویژه در سطح قاره آسیا دست یابد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx78m