پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/08 16:12
کد خبر: 7329

پنالتی پرسپولیس درست نبود

​تیم داوری بازی پرسپولیس با شهرخودرو تنها یک اشتباه بزرگ داشت و در سایر دقایق عملکرد خوبی از خود نشان داد.

 

رصد ورزشی نوشت: پرسپولیس در حالی موفق به برتری برابر شهرخودرو شد که تیم داوری این بازی مهم دقایق پرفشاری را تجربه کرد. رضا سخندان کارشناس داوری فوتبال ایران در تشریح عملکرد تیم داوری این بازی مدعی شد به جز پنالتی اشتباهی که روی ترابی گرفته شد در سایر صحنه ها کار علی صفایی و کمک هایش خوب بود به خصوص در کنترل اعتراضات بی مورد بازیکنان.

به اعتقاد من پنالتی روی ترابی درست نبود. صحنه برخورد را از دو زاویه تماشا کردم اما بازیکن شهرخودرو به درستی توپ را زد و داور در این صحنه مرتکب خطای دید شد.

اعتراض وحید امیری در چهارمین دقیقه وقت های تلف شده درست نبود چون به نظرم خطای هند اتفاق نیفتاد و بازیکن شهرخودرو حالت طبیعی خود را داشت و داور به درستی تصمیم‌ به ادامه بازی گرفت.

در دقیقه 67 برخوردی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که روی قاضی هم خطا نشد و مدافع پای خود را برای دفع توپ دراز کرد و هیچ اتفاقی بین دو بازیکن رخ نداد.

گل پرسپولیس آفساید بود و کمک داور مکث خوبی در اعلام آفساید داشت. اگر مهاجم پرسپولیس توپ را کنترل نمی‌کرد و توپ به هم تیمی او در آن موقعیت می‌رسید، آفساید نبود و اگر توپ به گل می‌رسید، داور می‌توانست گل را قبول کند.

به جز پنالتی اشتباه، عملکرد گروه داوری در مجموع خوب بود. داور درباره اعتراض‌ها می‌تواند قاطعانه عمل کند. تا کی باید از این قبیل اعتراض‌ها ضربه بخوریم. این شرایط باب می‌شود و در نهایت به تیم‌ ملی و تیم‌های باشگاهی ما در رقابت‌های بین‌المللی ضربه می‌زند. فکر می‌کنم بازی چهار اخطار داشت که سه اخطار به خاطر اعتراض بود. همه می خواهند اعتراض کنند تا به این شکل از داور امتیاز بگیرند.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2arkl4