یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/06 15:11
کد خبر: 15293

خبر خوش داور برای هواداران پرسپولیس + عکس

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس با اخطاری که امروز مقابل آلومینیوم گرفت، سه اخطاره شد و مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد.

حامد لک، دروازه بان پرسپولیس با اخطاری که امروز مقابل آلومینیوم گرفت، سه اخطاره شد و مشکلی برای بازی با ماشین سازی ندارد.

بلافاصله بعد از کارت زردی که وحید کاظمی به حامد لک نشان داد، برخی خبرگزاری ها به اشتباه دروازه بان پرسپولیس را ۴ اخطاره معرفی کردند. این درحالی است که حامد لک تا قبل از بازی امروز فقط در جریان بازی مقابل نساجی و فولاد اخطار گرفته بود.

در حالی که برخی خبرگزاری ها بعد از اینکه حامد لک در جریان دیدار امروز مقابل آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرد به اشتباه اعلام کردند دروازه بان سرخ ها چهار اخطاره شده و بازی بعدی این تیم مقابل ماشین سازی را از دست داده، این دروازه بان هیچ مشکلی برای بازی بعدی تیمش ندارد.

حامد لک تنها مقابل نساجی به دلیل تلاش برای خارج کردن مهرداد بایرامی، مهاجم حریف از زمین بازی و کشیدن بازیکن حریف روی زمین، از داور کارت زرد گرفت و یک اخطار هم در بازی مقابل فولاد که همین هفته قبل برگزار شد، دریافت کرد.

خبرگزاری هایی که به اشتباه لک را محروم معرفی کرده بودند، اعتقاد داشتند این دروازه بان یک کارت زرد هم در جریان بازی با ذوب آهن گرفته اما بیژن حیدری در این دیدار هیچ اخطاری به دروازه بان پرسپولیس نداده بود. برای اطمینان بیشتر ، بیژن حیدری علی رغم ممنوع المصاحبه بودن داوران در صحبت هایی کوتاه گفت:

“تا جایی که حضور ذهن دارم هیچ اخطاری در بازی با ذوب آهن به حامد لک ندادم.”

مطابق لیست بازی بیژن حیدری در این دیدار دقیقه ۹ به سعید آقایی، دقیقه ۴۸ به محمدحسین کنعانی زادگان، دقیقه ۵۷ به سیامک نعمتی و دقیقه ۶۱ به کمال کامیابی نیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد و دقیقه ۸۷ هم سعید آقایی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

با این حساب حامد لک سه اخطاره است و در بازی با ماشین سازی محروم نیست.

 

منبع: پارس فوتبال 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xqobl