دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/02 06:56
کد خبر: 14851

سیدجلال چرا به باشگاه پرسپولیس رفت؟

​کاپیتان پرسپولیس برای صحبت درباره شرایط تیم، دقایقی پیش در جلسه با مدیرعامل باشگاه حاضر شد.

به گزارش فوتبالی، سیدجلال حسینی کاپیتان قرمزها برای گفت و گو با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل و مشکلات مالی این تیم و عدم دریافت مطالبات بازیکنان، با حضور در ساختمان این باشگاه، به جلسه با او رفت.

جعفر سمیعی پس از اینکه از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد با حضور در تمرین قرمزها و گفت و گو با بازیکنان و کادرفنی اعلام کرده بود بازیکنان شرایط سخت مالی باشگاه را تحمل کرده تا مدیران این باشگاه بتوانند مشکلات مالی را به موقع و جذب منابع درآمدی جدید حل کنند.

حال با گذشت دو هفته از جلسه مدیرعامل پرسپولیس با بازیکنان و کادرفنی این تیم، باید دید جعفر سمیعی امروز در گفت و گو با سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان  تیم و نماینده بازیکنان چه راهکاری برای حل مشکلات به او خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا که به فینال این رقابت ها صعود کرده است باید 29 آذر در دوحه قطر به مصاف نماینده شرق آسیا برود و این در حالی است که بازیکنان این تیم مطالبات زیادی از باشگاه پرسپولیس دارند و درآمدهایی که از طرف کارگزار باید به حساب قرمزها واریز می شده از طرف رسول پناه سرپرست اسبق این باشگاه برای بستن پرونده برانکو پیش خور شده است و عملا باشگاه منابع مالی برای تسویه مطالبات بازیکنان این تیم در حساب ندارد.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4888ok