پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/10/01 16:29
کد خبر: 3276

واکنش مورینیو به شکست تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام معتقد است چلسی در نیمه اول نمایش بهتری داشته است.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از ورزش سه: تاتنهام امشب و در دیداری که تنها یک شوت به سمت چارچوب دروازه حریف داشت، با دو گل در خانه خود مغلوب چلسی شد تا فرصت رسیدن به رتبه های بالای جدول را از دست بدهد. ژوزه مورینیو مدعی شد بازیکنانش در برخی دقایق متمرکز نبودند و او همچنین اخراج سون هیونگ مین را درست ندانست.

ژوزه مورینیو گفت: "چلسی در نیمه اول نمایش بهتری نسبت به ما ارائه داده و با سیستمی که در ارائه آن راحت است بازی کرد. جریان بازی در نیمه اول بیشتر در زمین ما بود و آنها مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند. اگرچه چلسی نتوانست موقعیت های زیادی روی دروازه ما خلق کند، اما آنها در نیمه نخست تیم برتر زمین بودند و مرور گل های آنها نیز موید این موضوع است.

روی گل اول چلسی از روی کرنر به ثمر رسید و اشتباه بزرگی از سوی بازیکنان ما رخ داد و آنها از تمرکز کافی برخوردار نبودند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما کنترل بسیار بیشتری روی جریان بازی داشتیم. یک گل می توانست شرایط بازی را تغییر دهد.

اخراج یون هیونگ مین؟ از نظر من این صحنه اخراج نداشت، اما اگر سوال کنیم شاید نظر برخی مثبت و برخی منفی باشد. اما از نظر من این ذات استفاده از VAR نیست و این تکنولوژی باید در صحنه هایی مانند پنالتی واضح نیمه اول استفاده شود.

شعارهای نژادپرستانه در استادیوم؟ من روی بازی متمرکز بودم و این شعارها در فاصله زیادی از من سر داده شد. من از نژادپرستی در فوتبال و جامعه متنفرم. داور جریان مسابقه و بازیکنان را متوقف کرد. تاتنهام همیشه به مبارزه با نژادپرستان افتخار کرده و سعی خواهد کرد با این مسائل مقابله کند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39nex2