پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/21 14:30
کد خبر: 1164

بازگشت رونالدینیو به بارسلونا

رونالدینیو ستاره سابق فوتبال بارسلونا و تیم ملی برزیل بی تردید یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونابه حساب می آید.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از فوتبالی، حالا رونالدینیو با انتشار پستی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام اعلام کرده که به باشگاه بارسلونا بازگشته است. در این پست تصویر رونالدینیو درکنار روبرتو دی اسیس، برادر و مدیربرنامه هایش را درکنار لوگوی باشگاه بارسلونا می بینیم و او در جمله کوتاهی از بازگشتش به باشگاه کاتالان خبر داده است. رونالدینیو در این رابطه نوشته:« به لطف خدا در خانه هستم. ممنون از احترام و محبتتان. همیشه انرژی فوق العاده ای به من می دهید. دیداری با مدیر باشگاه بارسلونا داشتم و به زودی اخبار جدیدی را اعلام خواهیم کرد.»

در فوریه سال 2017 بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با رونالدینیو به توافق رسیده و این ستاره برزیلی به باشگاه کاتالان بازخواهد گشت و به عنوان سفیر و نماینده بارسا در رویدادهای مختلف حضور خواهد یافت.

به علاوه درآن زمان توافق شد تا رونالدینیو در پروژه افسانه های باشگاه حضور بیابد و در تیمهای متشکل از بازیکنان اسبق تیم کاتالان در بازیهای خیریه درسراسر دنیا شرکت کند.

اما حمایت رونالدینیو از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل که ایدئولوژی فکری فوق افراطی ای دارد، باعث شد تا روابط باشگاه بارسلونا با این ستاره برزیلی به سردی بگراید. چرا که سران باشگاه بارسا درک کردند که ارزشهای باشگاه فاصله زیادی با افکار بولسونارو که درحال حاضر رئیس جمهور برزیل است دارد و از همین رو تمام توافقاتشان با رونالدینیو را فسخ کردند.

اما حالا مجددا روند مذاکرات با رونالدینیو آغاز شده و به نظر می رسد که باید منتظر اخبار جدیدی از همکاری این ستاره اسبق برزیلی و باشگاه کاتالان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9ra3