پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/19 13:02
کد خبر: 9721

هدف جدید زیدان و رئال‌مادرید

اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایری و بازیساز میلان مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: رئال مادرید قصد دارد در تابستان یک هافبک جدید به لیست بازیکنانش اضافه کند و البته اولویت اول آنها خرید ادواردو کاماوینگا، پدیده فرانسوی و 17 ساله باشگاه رن فرانسه است. اما در صورت عدم توفیق در خرید این بازیکن، کهکشانی ها در سری آ به دنبال برطرف کردن نیازهای خود خواهند گشت.

نشریه ایتالیایی فوت مرکاتو مدعی شد به جز رئال مادرید، باشگاه پاری سن ژرمن نیز برای خرید اسماعیل بن ناصر وارد عمل شده و میلان نیز حاضر است با رقم 50 میلیون یورو این بازیکن را به فروش برساند که البته رقم بالایی در این شرایط محسوب می شود و بعید است رئال مادرید قادر باشد بیش از 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن پرداخت کند.

اسماعیل بن ناصر 22 ساله که بعد از درخشش با لباس تیم ملی الجزایر در جام ملت های آفریقا و در سال 2019 راهی میلان شد، در این حدود یک سال 20 بار برای روسونری به میدان رفته و در بین بازیکنان آینده دار این تیم به شمار می آید. این در حالیست که رئال مادرید قصد ندارد در تابستان امسال ارقامی هنگفت برای جذب بازیکن پرداخت کند و اگر میلان از خواسته اش کوتاه نیاید، بعید است انتقال اسماعیل بن ناصر به برنابئو نهایی ش

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xvzq3