پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/19 13:02
کد خبر: 9720

انتقال ستاره صربستانی به پاریسن‌ژرمن

​به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن به جذب هافبک صربستانی لاتزیو یعنی سرگی میلینکوویچ ساویچ نزدیک است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی:  ​بعد از تنها یک فصل درخشش در تیم خنک بلژیک بود که سرگی میلینکوویچ ساویچ از این تیم جدا شد و به لاتزیو پیوست تا قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم و رقابت های سری آ به نمایش بگذارد.

میلینکوویچ ساویچ سال گذشته همواره عملکرد کم نوسان و قابل قبولی در ترکیب تیم پایتخت نشین لاتزیو داده است. این هافبک صربستانی در رقابت‌های فصل جاری سری آ نیز در ۲۵ بازی برای لاتزیو به میدان رفته و آمار چهار گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است. تا جایی که می‌توان از او به عنوان یکی از ارکان موفقیت تیم اینزاگی در فصل جاری یاد کرد.

طی هفته ها و ماه های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با احتمال جدایی ساویچ از لاتزیو در نقل و انتقالات پیش رو به گوش رسیده است. گفته می‌شود که تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن، منچستر یونایتد و چلسی به جذب ساویچ علاقه نشان داده‌اند. با این حال اما به نظر می رسد که PSG عزم جدی تری برای جذب هافبک ۲۵ ساله داشته باشد.

حالا و در همین رابطه le10sport مدعی شده که پاری سن ژرمن با میلینکویچ ساویچ به توافقات کامل دست یافته و احتمالاً این بازیکن با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو راهی پارک دو پرنس می شود.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wrg64