پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/31 06:51
کد خبر: 9381

ستاره لیورپول اولویت اول رئال مادرید است

​سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول همچنان مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی ئال مادرید علاقه خاصی به سادیو مانه دارد و در سال های اخیر بارها برای خرید او اقدام کرده است. اما نشریه LE10SPORT مدعی شد بر خلاف شایعات، ممکن است رئال مادرید امسال به جای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، تمرکزش را معطوف به خرید سادیو مانه کند.

قرارداد این مهاجم گلزن در سال 2023 با لیورپول به پایان می رسد و این بدان معناست که رئال مادرید برای خرید سادیو مانه باید با مرسی سایدی ها توافق کند. اما لیورپول به شدت به دنبال جذب تیمو ورنر، مهاجم 23 ساله و آلمانی لایپزیش است و حتی یورگن کلوپ شخصا برای خرید این بازیکن وارد عمل شده است.

در صورت انتقال تیمو ورنر به آنفیلد، ممکن است لیورپول به فروش سادیو مانه رضایت بدهد. البته رقم فروش این یازیکن حداقل 120 میلیون یورو تعیین شده و رئال مادرید در این شرایط دشوار مالی ناشی از ویروس کرونا، کار دشواری برای خرید سادیو مانه خواهد داشت. اما علاقه زیدان می تواند نکته کلیدی این ماجرا باشد. سرمربی فرانسوی در جریان گفت و گو با فلورنتینو پرز رضایت او را به دست آورده است و به نظر می رسد اولویت اول کهکشانی ها در تابستان امسال خرید سادیو مانه از لیورپول خواهد بود.

 

 

منبع: ورزش سه 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gban4