پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/10 13:59
کد خبر: 8879

تیاگو مسی به کدام بازیکنان علاقه دارد؟

لیونل مسی چندی پیش در یک گفت و گو اعلام کرده تیاگو مسی، پسر بزرگش به ۶ بازیکن علاقه دارد و دائما درباره آن‌ها سوال می‌پرسد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی، تیاگو، فرزند ۷ ساله مسی طبق گفته پدرش به بازی ۶ بازیکن علاقه دارد و دائما از آن‌ها صحبت می‌کند. لیونل مسی در این رابطه چند وقت پیش در مصاحبه با ال موندو دیپورتیوو گفته بود: تیاگو درباره لوئیس سوارز که بهترین رابطه را با او دارم بسیار صحبت می‌کند. درباره گریزمان هم همین‌طور. او درباره ویدال هم به دلیل مدل موهای خاصش صحبت می‌کند.

مسی در ادامه گفته: درباره بازیکنانی که خارج از تیم هستند هم باید بگویم تیاگو امباپه، رونالدو و نیمار را به خوبی می‌شناسد. او درباره آن‌ها سوال می‌کند و آن‌‌ها به خوبی می‌شناسد. تیاگو و متئو علاقه زیادی به فوتبال دارند و اغلب با من به تمرین می‌آیند.

سوپر استار آرژانتینی تیم بارسلونا در گفت و گو با اسپورت هم گفته: همیشه هضم شکست‌ها و نمایش‌های بد سخت است اما تیاگو من را مجبور می‌کند تا برای او شرح دهم چه اتفاقی افتاده و از امن توضیح می‌خواهد. او همه‌جا دبال من می‌آید و سوال می‌کند. او حتی وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود نظر می‌دهد. بله. من از طرف او هم مورد انتقاد قرار گرفته‌ام!

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dmvp4