پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/29 06:25
کد خبر: 8599

مائورو ایکاردی مشتری جدید پیدا کرد

​سرمربی اتلتیکو مادرید در حال بررسی شرایط جذب ایکاردی است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از فوتبالی، چند هفته‌ای است که شایعات زیادی مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید به جذب ادینسون کاوانی شنیده می‌شود و این بازیکن هم با توجه به اتمام قراردادش با پاریسن ژرمن (طبق گفته‌های نزدیکان) مشکلی با پوشیدن پیراهن روخی بلانکو ندارد اما حالا حالا خبر رسیده دیه‌گو سیمئونه شرایط جذب مائورو ایکاردی را بررسی می‌کند تا در صورت عدم توافق با کاوانی، این بازیکن آرژانتینی را به واندامترو پولیتانو بیاورد.

مائورو ایکاردی در حال حاضر تحت مالکیت اینترمیلان قرار دارد و به طور قرضی در جمع پاریسی‌ها حضور دارد اما خبر رسیده به احتمال زیاد او در انتهای فصل فرانسه را ترک می‌کند و توتو اسپرت در همین راستا ادعا کرده دیگو سیمئونه با همسر ایکاردی که مدیربرنامه‌های او هم هست در تماس است تا این بازیکن ۲۷ ساله را برای تیمش جذب کند. سیمئونه می‌خواهد جانشینی برای دیگو کاستا داشته باشد و کاپیتان سابق نرآتزوری یکی از مهم‌ترین گزینه‌های اوست.

ایکاردی تا امروز عملکرد بدی در فرانسه نداشته و در ۳۱ بازی برای پاریسی‌ها ۲۰ گل زده اما اجتمال بازگشت او به ایتالیا یا سفر به اسپانیا بسیار زیاد خواهد بود. او در اینتر حاشیه‌های زیادی داشته و اگر به ایتالیا برگردد قطعا در تیمی جز اینترمیلان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48vga3