جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/23 16:57
کد خبر: 7848

کلوپ: فوتبال هیچ اهمیتی ندارد!

​یورگن کلوپ، سرمربی لورپول تاکید کرد فوتبال در برابر سلامتی مردم هیچ اهمیتی ندارد.

رصد ورزشی نوشت: با به تعویق افتادن لیگ برتر به مدت یک ماه، حالا قهرمانی لیورپول بعد از سه دهه در لیگ در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. یورگن کلوپ در گفت و گو با سایت لیورپول مدعی شد در حال حاضر اولویت این باشگاه حفظ سلامتی است.

یورگن کلوپ گفت: "من فکر نمی کنم در این لحظه باشد که افکار یک سرمربی فوتبال مهم باشد، اما من می فهمم که هواداران می خواهند این موضوع را از این تیم بشنوند و من در مقابل همه می ایستم. اول و مهمتر از همه چیز، همه ما باید برای حفاظت از یکدیگر هر کاری می توانیم انجام دهیم. منظورم در جامعه است. این روند باید تمام مدت حاگم باشد، اما تصور می کنم حالا بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت داشته باشد.

من در گذشته گفته ام که ​​فوتبال همیشه مهمترین موضوع به نظر می رسد. امروز مسابقات فوتبال و فوتبال اصلا مهم نیستند. قطعا ما نمی خواهیم در یک استادیوم خالی بازی کنیم و نمی خواهیم بازی ها یا مسابقات به حالت تعلیق درآید، اما اگر این کار باعث شود یک فرد کمک می کند سالم بماند، فقط یک نفر، ما بدون هیچ سوالی این کار را خواهیم گرد. اگر این انتخاب بین فوتبال و منافع جامعه باشد، هیچ مشکلی نیست.

تصمیم و اعلامیه امروز با انگیزه ایمن نگه داشتن مردم اجرا می شود. به همین دلیل ما کاملا از آن پشتیبانی می کنیم. این ویروس نشان داده است که برای حضور در فوتبال هیچ ابایی ندارد. هیچ یک از ما در این لحظه نمی دانیم که نتیجه نهایی چه خواهد بود، اما ما به عنوان یک تیم باید اعتقاد داشته باشیم که مقامات بر اساس قضاوت و اخلاق درست تصمیم گیری می کنند.

بله، من سرمربی این تیم و باشگاه هستم، اما فکر می کنم در حال حاضر، با توجه به اینکه که افراد زیادی در شهر، منطقه، کشور و جهان با اضطراب و بلاتکلیفی روبرو هستند، صحبت کردن در مورد هر چیزی غیر از توصیه به مردم برای پیروی از مشاوره های تخصصی و مراقبت از خود کاملا اشتباه خواهد بود.

پیام لیورپول به هواداران ما فقط مربوط به سلامتی شما است. سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. خطر نکنید. به اقشار آسیب پذیر جامعه ما فکر کنید و هرچه ممکن است با دلسوزی نسبت به آنها رفتار کنید. لطفا مراقب خود باشید و یکدیگر باشید."

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45pkq3