پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/11/16 16:45
کد خبر: 6189

تغییر در ناپولی بعد از گتوزو

​براساس گزارش توتو اسپورت بازیکنان ناپولی با حضور گتوزو بیشتر از گذشته در میدان می‌دوند.

به گزارش خبرنگار رصد رزشی و به نقل از فارس: براساس گزارش توتو اسپورت بازیکنان ناپولی با حضور گتوزو بیشتر از گذشته در میدان می‌دوند.

ناپولی بعد از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل و منتهی شدن آن به نیم فصل در نهایت تصمیم به برکناری آنچلوتی و حضور گتوزو روی نیمکت به جای مرد کهنه‌کار ایتالیایی شد.

ناپولی با حضور گتوزو در 8 بازی 4 برد و 4 باخت را تجربه کرده و در مکان دهم جدول قرار دارد.این نتایج عملکرد ضعیفی برای ناپلی‌ها به شمار می‌رود.این اتفاقات در حالی رخ داد که کارشناسان اعتقاد داشتند آنچلوتی باید تا انتهای فصل در ناپل می‌ماند تا اوضاع تیم بهتر شود.گرچه کارلتو خیلی زود به عنوان مربی اورتون انتخاب شد و کار خود را در انگلیس با کسب نتایج خوب آغاز کرد.

رسانه توتو اسپورت با انتشار گزارش از اوضاع ناپولی نوشت تیم تحت هدایت گتوزو با افکار وی سازگاری ندارد و بازیکنان حاضر در تیم نمی‌توانند در سیستم گتوزو کارایی لازم را داشته باشند.

البته آمار نشان می‌دهد تیم ناپولی و بازیکنان در حضور آنچلوتی در هر بازی میانگین 103 کیلومتر دونده‌گی داشتند و با حضور گتوزو در فاکتور دونده‌گی با رشد مواجه شده و با میانگین 112 کیلومتر در هر بازی با تلاش تر در میدان حاضر شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qoj84