جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/02/11 03:16
کد خبر: 44

تصمیم جنجالی VAR به نفع جوانان لیورپول

​لیورپول در بازی دیروز خود مقابل شروزبری بار دیگر به لطف یک تصمیم میلی‌متری و جنجالی VAR به پیروزی رسید و به مرحله پنجم جام حذفی انگلیس راه یافت.

ورزش سه نوشت: در جریان دیدار دیروز لیورپول و شروزبری در بازی تکراری مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، در میانه بازی شان والی بازیکن این تیم دسته پایینی ابتدا موفق شد دروازه لیورپول را باز کند اما داور ویدیویی در نهایت حکم به مردود شدن گل او داد تا بازی با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند و لیورپول در ادامه تک گل بازی را به ثمر برساند.

در صحنه گل شروزبری که توسط VAR مردود شد به نظر می‌رسید علت این اقدام داور این بوده که تشخیص داده قبل از صحنه گل در جریان بازی منتهی به این گل پاشنه پای اسکات گولبورن بازیکن شروزبری در آفساید قرار داشته است. تماشاچیان حاضر در استادیوم از علت این تصمیم داور ویدیویی تعجب کرده و نمی‌دانستند علت مردود اعلام شدن گل شروزبری در واقع چه بوده است.

با توجه به اینکه نه در پخش تلویزیونی بازی، صحنه مورد اشاره بازپخش نشد و در صفحه‌های نمایش داخل ورزشگاه هم این صحنه تکرار نشد هواداران که علت تصمیم داور را نمی‌دانستند از شرایط پیش آمده عصبانی بودند. آنچه عصبانیت هواداران شروزبری را بیشتر کرد این بود که در دقیقه 75 بازی شان ویلیامز مدافع این تیم یک گل به خودی تقدیم لیورپولی‌ها کرد تا قرمزها در نهایت به لطف همین گل به پیروزی رسیده و شروزبری را حذف کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/r3wov4